|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wist je dat je erg om zijn teksten kunt lachen als je melig bent? Ik vond de documentaire over hem toch wel mooi moet ik eerlijk zijn.(maar spoorde me niet aan tot de aanschaf van een of meerdere Hazes titels) |
|
Zoals ik al eerder gepost had kan ik wel genieten van Trance tijdens het sporten. Ik luister de laatste tijd ook wel Osdorp Posse Echt fantastische teksten heeft die gast! Zeer toffe teksten, echt heel knap hoe je dat zo bedenkt blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: O.P. is dus echt wel cool ja! kheb ze op Dynamo 96 live gezien met Nembrionic samen! Wat een heftig optreden was dat zeg! Met 60.000 man op en neer aan het springen! super gaaf! I Find That I Am Not There... |
|
Ja, bijvoorbeeld de latere Anathema en Katatonia. Maar ook veel dark electro, industrial, EBM en gothrock/postpunk/wave thingies no text supplied |
|
the cure<(denk aan de geweldige cover van Carpenthian Forrest-a forrest )orgineel goed en de cover ook ! depeche mode, the police ,Doors, AARGHHH |
|
quote: <grammaticanazi> volgens mij is het nog steeds "Carpathian Forest" en niet "Carpenthian Forrest" </grammaticanazi> no text supplied |
|
quote: AARGHHH |
|
Drum 'n Bass, Techno, Break beat. |
|
-Italiaanse Prog uit Jaren '70. Hehe. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
moest het er ff opzetten ik herinnerde dat toen we in den haag in de kroeg zaten dit regelmatig werd gedraaid en dat we mee zongen [Dit bericht is gewijzigd door BellaDamaNocturna op 19-07-2003 10:20] AARGHHH |
|
ik luister behalve metal naar industrial gothic en ook cabaret wat ik erg grappig vin |
|
ik luister verder nog naar hardcore/metalcore Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja dat is vaak de bedoeling met cabaret en dat is tevens ook geen muziek "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik luister nu naar "Away from the Sun" van 3 Doors Down...een erg goede cd en gelukkig niet zo simpel en vrolijk als "Kryptonite" |
|
Ik luister naast metal vooral oude hardrock en hippieshit zoals: black sabbath, budgie, doors, led zeppelin, rolling stones. En verder nog dingen als bloodhound gang (de teksten zijn echt grappig) misfits, ramones. verder ook nog wel blues, bb king, jimi hendrix.. teveel om op te noemen eigenlijk I was me but now he's gone |
|
op het moment Vivaldi- Le Quattro Stagioni- La Primavera- Largo voor de minder taalkundigen: De Vierjaargetijden van Vivaldi, en dan de lente en het rustige stukkie. |
|
naast.. Hardcore (old school, new school, metalcore, emo, thrash, crust, etc.) en Punk (oldschool, newschool).. luister ik naar (heavy, grind/death) metal en sommige progressive rock/metal. |
|
quote: Pizza Quattro Stagioni, keilekker no text supplied |
|
The Cure, Sisters Of Mercy, Jewel, Levellers (is nog uit menne pubertijd), Molley Hatchet, Lynyrd Skynyrd, ... |
|
Ik ben gisteren naar Robbie Williams geweest.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Naast heavy, death en black metal luister ik veel naar klassiek/barok/renaissance. Ik ben ook een verwoed verzamelaar van klassieke LP's. Tot mijn favoriete componisten behoren J.S. Bach, Schubert, Wagner, Mahler, Van Beethoven, Shostakovic, Rachmaninov, Part etc. Pop en rock vind ik over het algemeen saai en/of te nichterig, maar ik kan wel luisteren naar Dead Can Dance, Kate Bush, Heroes del Silencio.. Waar ik een grafhekel aan heb zijn jazz, house, rap, rai, techno en andere vormen van inferieure negroide uitingen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: mja... Robbie Williams is ook e beke heavy vooral met zen tshirtjes van wat is't weer ... Motley Crue enzo.... |
|
Zo af en toe wat blues (heel af en toe) en verder eigenlijk niets. Op wat oude rock 'n roll shit na (Johny Rivers is god!). |
|
Laatste tijd: -Door mijn maten, geforceerde blues en punk , keihard in de "camionet" enzo, nu ja ik kan het wel waarderen. -Goeie stuff uit de eighties, zoals Depeche Mode, en rare ouwe dingetjes waaronder Kraftwerk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |