![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind ze geweldig! ![]() ![]() |
|
Ik vind ze zeer uhhh professioneel en opwindend............... ![]() |
|
Een nieuwe maand, een nieuwe Lords of Metal. deze maand issue 34 alweer met: - 37 interviews - 85 reviews - 10 concertverslagen - 2 specials - 2 prijsvragen - een enquete Allemaal weer op het vertrouwde adres http://www.lordsofmetal.nl ![]() ![]() |
|
Weer erg leuk deze maand en ik heb ook de enquete ingevuld ![]() ![]() |
|
En daar zijn we weer, deze keer met: - 41 interviews - 152 reviews - 17 concertverslagen - 1 special - de enquete (nog twee weken online) ![]() |
|
quote: de cd van AOD vond ik vroeger al superkut. geen wonder dat ze pas na SOD "exposure" kregen, ze waren gewoon te slecht. maarja , na SOD moest opeens iedereen zijn/haar thrashcore band ontdekken .(maar dat AOD eerder was zal zeker waar zijn) ![]() |
|
quote: Hey! Gutvur! ![]() ![]() ![]() |
|
Coole review ook van ons optreden in TMT (Stormrider) thanks to Erik ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zal het unser Erich even melden. Verder kan ik U allen ook nog even mededelen dat het Vandenberg interview ondertussen ook geplaatst is. ![]() |
|
dat interview met caliban was goed ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Een nieuwe maand, een nieuwe Lords of Metal. Dikker dan ooit (en dat is geen 1 april grap) - 156 reviews - 45 interviews (met een gastbijdrage van ons aller Sharteel) - 9 live reviews - 6 specials - maar liefst 6 prijsvragen Komt dat zien op http://www.lordsofmetal.nl ![]() |
|
quote: LordsOfMetal ja wat moet ik daar nou over zeggen. Afkraken dat is het goede woord wat deze mensen goed in zijn. Iedere Death Metal plaat en/of Black Metal wordt met de grond gelijk gemaakt. Nee met Lords heb ik het gehad. Nee deze gasten luisteren liever George Michael en komen er nog voor uit ook. ![]() |
|
Nee man. Elton John, dat is de shit! ![]() |
|
Mag ik voor volgende maand de nieuwe Britney Spears bespreken chef? ![]() |
|
Ik vond deze aflevering zeer interessant. vooral de colums van ene ferdi heb ik met plezier gelezen. ![]() |
|
Hehe, z'n achternaam vind ik altijd wel bij Ferdi passen ![]() ![]() |
|
Zijn we weer ![]() Issue 37 online met deze maand: - 38 interviews - 141 cd/dvd/etc reviews - 19 live reviews (o.a. ZM Fest) - 6 specials - en een prijsvraag Het welbekende adres: http://www.lordsofmetal.nl ![]() |
|
we staan er niet in ![]() ![]() |
|
Gaaf Toto interview!!!! ![]() ![]() |
|
quote:Definieer "we" ![]() |
|
Engine of Pain neem ik aan ![]() quote: Maar wij wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 02-05-2004 20:19] ![]() |
|
quote:Engine Of Pain met Here Is the Pain ![]() |
|
quote:Ik al het eens navragen bij de chef.. ![]() |
|
FF respectievelijk een oude en een nieuwe koe uit de sloot vissen. quote: Wat dat betreft doorstaat Nehëmah deze maand de LoM-test een stuk beter, met maar liefst een 7,5. Heeft de LoM meer expertise op het gebied van black metal dan een jaar geleden? Neen, de band is gewoon beter gaan spelen. Kijk, dat wil ook nog wel eens helpen. quote: Bril nodig? Er is genoeg black en death wat wel een toprecensie krijgt (deze maand bijvoorbeeld ging Nephasth naar huis met een 9,1). Zo zijn er ook genoeg power- en thrashmetalplaten zijn die de grond in worden geschreven. Maar inderdaad, de LoM is doorgaans een stuk kritischer dan een ZM of Metalfan. Dan weet je als lezer tenminste waar je aan toe bent. Er is overigens niets mis met George Michael. Wellicht stoelde zijn debuut-plaat wel érg veel op het Wham!-geluid, maar vooral zijn artistiekere platen die hij in de jaren negentig uitbracht staan nog steeds als een huis. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |