![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Het moet niet gekker worden hier. Zodadelijk kunnen we nog een LoM theekransje beginnen hier.. ![]() |
|
Ach ja, ik kom ook eventjes mijn steentje bijdragen aan dit LoM-topic. Wellicht steekt men er nog wat van op. ![]() |
|
Vanaf heden verkrijgbaar: De Lords of Metal kledinglijn! Als eerste item presenteren wij u het Lords of Metal T-shirt. voorkant: ![]() achterkant: ![]() Wees er snel bij want op = op. Alle info is te vinden via http://www.lordsofmetal.nl/shop.php ![]() |
|
quote:Ik heb hem inmiddels al in ons systeem gevonden en hij komt met de nieuwe issue op 1 juni online ![]() ![]() |
|
quote: Hmmm..leuk shirt..ZM zou die dingen ook moeten hebben.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Hebben jullie al een promo van onze laatste release? Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Geen idee.. Zou je effe Horst moeten mailen. Een ezel stoot zich toch geen 2 keer aan dezelfde steen he Wim? ![]() quote:Jazeker. Wij heerschen, jij niet ![]() quote:Ik zou het bijna als verkooptruc erbij kunnen zetten op de site. "Koop dit shirt en incasseer bier van zij die niet heerschen." ![]() ![]() |
|
quote: hee, pssst, je loopt voor lul! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote:Daar heb jij geen shirt voor nodig he? ![]() |
|
Ik vind dat shirt wel grappig ![]() ![]() ![]() |
|
Grappig ja, maar de kleur is zo passé ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: hahaha, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Judge, hoe moet dat nu als er twee personen met zo een shirt elkaar tegenkomen? Dan ontstaat er een paradoxale situatie aangezien elk een opdruk heeft "ik heersch, jij niet". ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-05-2004 9:59] ![]() |
|
als nou een ontzettende loser zo'n t-shirt gaat dragen ontstaat ook een paradoxale situatie. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Heer Barten, absoluut een waar en terechte opmerking in uw column over de Eurovisie Metalfestival. Het stukje over Griekenland kan me goed bekoren. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
De ZM shirts zijn toch mooier ![]() ![]() |
|
Idd, die eerste helemaal. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Godver maar waar zijn die ZM-shirts dan? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
noob KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Heb ook nog geen ZM shirt....Wanneer komen er eigenlijk ZM n00b shirts ?? Met op de voorkant ZM logo en misschien op de achterkant Proud To Be n00b of zoiets ??? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, ik stuur de promo's nu niet rond, dat doet ons label. Maar ik weet dus niet, of er 1 naar jullie is gegaan. Ik zal wel eens vragen. Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |