|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. |
|
ja !! doen!! Bruce Banner |
|
Nee, geen zin om deel uit te maken van pubers die het bos mollen ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2003 15:34] |
|
Mijn boskennis: Plaats met vrij veel bomen, die meestal dicht op elkaar staan. Met hier en daar een open plek als uitzondering. Ook willen er in bossen nog struiken en bloemen en meer van dat al groeien. Ook leven er veel dieren. Ik meen dat Gelderland een bosrijke provicie is. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ahm dat is niet mn bedoeling tis gewoon gezellig drinken met een stel |
|
Hoe groot moet je bos zijn? Je kan altijd proberen in de buurt van rosendaal. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: juist en ook boswachterrijk zo'n feest hou je nog geen uur vol totdat je met een flinke boete naar huis wordt geschopt veel succes.. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-05-2003 15:37] Je moeder. |
|
Das waar. Je moet ergens langs de snelweg op zo´n platteland stuk gaan zitten.Uiteraard aan de rand van een bos. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:En dat richt geen schade aan de natuur aan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
de zonneweide (of zoiets) van het amsterdamse bos schijnt s nachts errug gezellig te zijn Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
het Kralingse Bos in R'dam schijnt voor jongens erg gezellig te zijn Misschien iets voor ZM |
|
hmmm, twee zielen één gedachte? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
make it 3.. Je moeder. |
|
quote:ervaring? |
|
Vergeet mij niet Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Bij ons in Boskoop hebben we het gouwebos. Is niet echt groot maar je hebt genoeg plekken om te zitten, en ik kan 's nachts gewoon naar huis lopen als ik wil (om meer bier te halen) hahahaha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
In de meeste (staats) bossen, mag je na zons ondergang niet meer in het bos wezen...... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee maar. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: en als je toch gaat??? krijg je dan een standje van mijnheer de boswachter? |
|
Dan moet je stil zijn anders komen er mensen stapeltjes stenen naast je tent leggen en houten poppetjes in de bomen hangen en giechelen als je niet kijkt!!! *kuch* Het is op zich wel een leuk idee metaalslet, maar zoiets moet je eigenlijk doen met een groep mensen die je goed kent anders krijg je dat zielige we gaan elkaar bang maken gedoe weer, of "laten we iets in de fik gaan zetten". Don 't get me wrong, als ik iets asocialer geweest zou zijn was ik een zeer adept pyromaan geworden, maar in de bossen is het gewoon zonde. P.S. [chauvinisme alarm] De beste bossen van nederland vind je in zuid limburg [end chauvinisme alarm] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: in ieder geval een flinke boete Je moeder. |
|
het is in ieder geval aan te raden om absoluut geen vuur bij je te hebben in een bos met boswachters, dus ook geen sigaretten enzovoorts. 't is nu wat minder droog, maar tot vorige week was er een openvuurverbod in redelijk veel bossen en ze zullen er nu ook nog niet zo'n zin in hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik hoop voor je dat je moeder zwijn en haar jonkies niet per ongeluk lastig valt. Kon nog wel eens lastig voor je worden.... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
bossen zijn hardstikke true man!! |
|
quote: Behalve als je toevallig een immens reactievermogen hebt en een geschikt wapen, dan kun je daarna een echt Asterix en Obelix feest geven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |