|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
anthrax heeft toffe platen ja, maar rotterdam is me iets tever http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
He cool Ammar!! Eindelijk weer eens iets tofs in Nighttown I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
`t is de dag na waldrock, beetje jammer. |
|
Hee op Waldrock Anthrax en de dag erna ff bijkomen met? Anthrax natuurlijk .. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
ze spelen geloof ik meer nieuwe shit dan ouwe jammer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ze hebben een goede balans gevonden tussen het oude en nieuwe werk!!! en het nieuwe werk is ook erg gaaf! |
|
quote: hehe laten we het roemruchte optreden van masters of maiden niet vergeten... maarre ga er denk ik wel zijn And my marlboro light |
|
Dan zal ik er ook wel zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: wat?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
80 ' metal cover band die vorige maand voor een publiek van wel 12(!) mensen in de nighttown speelde And my marlboro light |
|
wat 'jammer' dat ik dat gemist heb I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
He ze speelden beter dan de meeste bands die ik live gezien heb... And my marlboro light |
|
Iig beter dan tralalalinor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Cool Ammar ik ben er zeker, weet je wat laten we samen gaan Kikke, ik heb er zin! Live zijn ze nog altijd vet! |
|
Zeker, bij de Heiniken Music Hall heb ik zeer genoten van Scott Ian en consorten. Het nieuwe materiaal is natuurlijk lang niet zo goed als het oude maar ik vind Bush een goede zanger en vind het helemaal niet erg om naar het nieuwe te luisteren. Heb zelfs de nieuwste cd hier liggen (oke oke .. het was een cadeautje van iemand) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Tja vind de nieuwe CD net echt geweldig maar wel het beste van de afgelopen 10 jaar, bush is niet mijn ideale Anthrax zanger maar goed is ie wel, alleen niet echt anthrax style! Bij amored saint is ie echter moddervet! Ach who cares als ze maar oude nummers spelen en gezien de setlist van de afgelopen tour doen ze dat wel, en zo vaak speelt er hgeen thrashband in Rotterdam! |
|
is er maar zo weinig interesse in Anthrax da's toch een van DE metal bands OK ze hebben niet de status meer van 10 jaar terug, maar ze zijn toch weer een beetje aan populariteit aan het winnen! Hun voorprogramma bij MOTORHAED in de HMH was ZOOO vet, ik kan nog steeds niet wennen aan John Bush (bij anthrax dan he, bij AS is hij geweldig!) maar live is het gewoon vet! |
|
Anthrax en Overkill das de reden waarom ik uiteraard naar Graspop ga...ze zullen hun 'oude glorie' wel niet verloren hebben zeker. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
nee joh, Anthrax is gewoon zijn best aan het doen om weer aan de top te komen. Ze waren een beetje ingezakt met de laatste 3 cd's (alhoewel ik ze niet slecht vind) maar dat komt wel weer goed. Overkill doet al jaren hetzelfde (en ik zou het ook niet anders willen) dus die doen gewoon waar ze goed in zijn haha Kan niet wachten op de DVD, of issie al uit? geen idee ... some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Die Over Kill DVD is SUPER de beste metal DVD out there IMO het is tevens een dubbel DVD! Maar Ammar ik heb hem al weken in huis, AHHAHA ik bel je wel, wil zowiezo onze video wel eesn zien! |
|
hee, die wil ik zeker wel ff lenen als dat kan!! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
die overkill dvd is zeker erg gaaf! heb em gister gezien bij een vriend van mij thuis... |
|
Niet duur...maar waarom is dat altijd zo ver weg? Och ik ga ze toch op Graspop zien |
|
Jongens het is bijna zover, moshen met scott ian! ik ben er klaar voor wie gaat er nog meer! 1.enforcer (Hans) |
|
kut, das volgende week |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |