|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep zondag de 22ste LOL! heb er zin in |
|
mischien wel leuk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Jep ik heb al een kaartje ik begreep dat Chris ook meeging en Ammar ook geloof ik! Robert gaat ook weer mee, dus wij komen met zijn drieen, plus chris |
|
van de week ook maar een kaartje fixen dan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb mijn bermudakortebroek al jaren geleden weg gegooid. Oud Vuil. |
|
Pas je er niet meer in LOL! nee geintje hoor ik trek hem aan hoor zeker weten en mijn indianentooi gaat ook mee! |
|
ik zie ze op waldrock |
|
Weinig liefhebbers, dat wordt een privé optreden Hans I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Anthrax : 1.enforcer (Hans) 2.Dunne_Hein 3.EvilPietje BLASTBEATS FOREVER |
|
Fijn... lijstje... fijn... als ik geen last van ouders en mn rug had gehad was ik er nog heen gegaan ook... fijn... FREEZE |
|
als je last van je ouders hebt moet je toch juist de deur uit gaan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
We've come for you all heerscht de pannen van het dak!!! Ik ben helemaal verslaafd aan die plaat. Haar los en headbangen maarrrrrrrr!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jammer want live heerscht het echt enorm, ik vind de nieuwe plaat redelijk, als je de naam anthrax er niet aan verbindt zelfs goed. Maar dankzij de festivals zal het wel rustig worden, nou ja heeft ook welweer wat. Nah ja misschien komen er veel mensen impulsief! |
|
quote: 1.enforcer (Hans) 2.Dunne_Hein 3.EvilPietje 4.Ingeborg 5.Bert 6.Robert 7.Peter 8.Chris Zijn wel geen forumleden maar ze gaan wel! |
|
1.enforcer (Hans) 2.Dunne_Hein 3.EvilPietje 4.Ingeborg 5.Bert (de metal opa) 6.Robert 7.Peter 8.Chris 9.AmmAr_GGedoN I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Cool ik had nog niet definitieg gehoord dat ie meeging, nou zijn er iig al 9 man! |
|
En als niet-ZM'ers ook op het lijstje mogen, schrijf er dan nog maar 3 bij, haha !! Ik heb nml. een vat oude thrashers aangeboord BLASTBEATS FOREVER |
|
op rock hard waren ze zeker te pruimen enkele weken geleden indians!!!!!nfl!!!!!anti social!!!!!!mad hosue!!!! Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik zit er wel zwaar over na te denken.. Maar eerst eens ff kijken of ze t nog kunnen op waldrock "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
op rock hard konden ze het zeker nog!!!!!! en nu nog eens aanschouwen op graspop, john bush is trouwens veel betere zanger dna belladonna Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik heb Anthrax twee weken geleden gezien op Rock Hard => errug vet!! Wat een drummer Ze hebben trouwens een goede mix tussen oude en nieuwe nummers gevonden. |
|
Ja ik heb ze vorig jaar gezien met Motorhead in Amsterdam, hed er niets meer van verwacht maar het was een groot old school feest! |
|
quote: OP Sweden Rock ook.. Een van de beste bands daar.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hmmm, ben nu het eerste liedje aan het downen, ben erg benieuwd. edit: valt me toch tegen... zitten zelfs wat nu-metal gitaarakkoorden in. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-06-2003 22:56] Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |