|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 9 mei: Biebob, Vosselaar (Belgie) Zaterdag 10 mei: Lucky, Rijssen (zonder Sun Caged ) Zondag 11 mei: Kade, Zaandam Dinsdag 13 mei: Bosuil, Weert Woensdag 14 mei: Marx, Hamburg (Duitsland) evergrey: http://www.evergrey.net sun caged: http://www.suncaged.com Wie komt er ergens kijken ??? Edit: Paar hoofdletters uit de topictitel omgezet naar kleine letters. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 07-05-2003 22:42] |
|
quote: Ikke, vrijdag a.s. |
|
ikke vrijdag én dinsdag ( met Nico & Marlies ) |
|
Ik had dinsdag best willen komen maar heb helaas geen geld meer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Weert in wel dichtbij maar doen jullie Eindhoven niet aan? |
|
Ik ook vrijdag in Vosselaar, Evergrey is So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Ben errug benieuwd naar Evergrey, kep ze nog nooit gezien, ik ben er in korte tijd behoorlijk gek van geworden.... |
|
Een keertje op Graspop gezien |
|
Klinkt erg verleidelijk.. alleen ligt de Bosuil een pleuriseind van het station.. |
|
HELL YEAH! Heb ze vorig jaar nog in de oude Bosuil gezien, dus dinsdag in de nieuwe ;-) |
|
11 mei is dichtbij maar dan heb ik al zmfest.. |
|
Maar daar is Triple 7 voor in de plaats gekomen! Ik wil jullie anders wel vertellen hoe Evergrey was hoor |
|
Wat kost het in de Bosuil? |
|
ja hoeveel ? |
|
de entree vann evergey in de bosuil is: 8 euro voor verkoop 10 euro dag kassa opzich val het pleuris eind van het station wel mee, tis maan 15 min lopen |
|
Woehoe tomorrrrrrooooooooowwwwww Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik had graag dinsdag willen komen maar ik moet werken |
|
Jippie, nog 1 nachtje slapen en dan... |
|
dinsdag zeker (k doe lampjes bij suncaged mayb) en vrijdag misschien heb er wel zin in!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: werken ? |
|
Nou, morgen wordt dus geen sukses, van de 8 mensen die zouden gaan, blijven er geen over...hahahah (geen geld, werken of andere verplichtingen) Dan een dinsdag maar ofzo.... |
|
Durf je niet alleen? |
|
Zondag zit iedereen in rotterdam [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 08-05-2003 21:30] |
|
quote: |
|
Ja, Conny, kom dinsdag maar, kunne we nog een pilsje vatten |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |