|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe laat is dat dinsdag? |
|
quote: |
|
quote: Heb je al toestemming gevraagd |
|
quote: hahahaha, lekker ding van me |
|
whaaaa ze waren echt GEWELDIG gisteren in de biebob!!! HEB ZIN IN DINSDAG wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
t was idd errug te gek gisteren, ze hebben echt een te gekke set gespeeld, een paar oudjes en een paar nieuwe en t knalde gewoon alle kanten op !!! M'n complimenten trouwens voor de nieuwe drummer, 19 jaar en... ze speelde Trilogy |
|
quote:jaaa trilogy !! k had echt kippevel !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Mijn euro valt pas achteraf.. 'k Zag je gisteren en dacht al dat ik je van ergens kende, maar kon je niet plaatsen.. Wat het optreden betreft.. Damn zo goed.. Trilogy was pffff zo mooi. En the Great Deceiver, Recreation Day en uiteraard Masterplan, wat een nummers.. En Sun Caged, chapeau hoor.. Er was niet echt veel bewegingsruimte maar ze stonden er wel.. Eventjes problemen met de zang in het begin maar dat was snel opgelost.. En SMCoenen was uiteraard weer gekke bekken aan 't trekken.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 10-05-2003 14:02] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Was erg gaaf gisteren, Evergrey was subliem, die drummer (19 jaar oud) was echt nog beter dan hun vorige drummer, abnormaal ! Tom was ook geweldig bij stem (veel beter dan vorige tour) en ook Henrik heeft geoefend zo te zien, zijn solo's waren stuk voor stuk juweeltjes, Evergrey = En ook erg gaaf dat wij mogen supporten op deze tour, is voor ons een hele eer ! Alleen jammer dat vanavond voor ons niet doorgaat (niet onze schuld) maar alle anderen zijn we er wel gewoon bij ! Tot zondag, dinsdag of woensdag ! Marcellio |
|
HEUY!!!! Aankomende dinsdag naar Weert |
|
Wil er iemand aub vertellen dat het gisteren rotslecht was en dat ik niets gemist heb.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:morgen nog een kans om ze te zien... moet al om 3 uur daar zijn om de lampen goed te hangen en in te stellen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Yep, ik kom zeker morgen.. En deze keer kom ik ff goeiedag zeggen. Had je vorige keer wel gezien, maar niet echt herkend. Ben ik enorm slecht in Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:ben ook slecht in herkennen, tot morgen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hela hola, leuk ff gebabbeld te hebben U bent |
|
JA! |
|
quote: wat ja? |
|
Ja op U bent |
|
quote: dank je |
|
Ik bedoelde jou niet... Maar jij bent ook lief |
|
Het was leuk jullie eens te ontmoeten. De treinrit naar Weert heeft een beetje lang geduurd maar het was zeker de moeite waard. Jammer dat Andre niet 100% bij stem was. Voor de rest was Sun Caged weer beregoed. En Evergrey... Sja. da's een klasse apart he. Superband. Ik hoop ze snel weer te zien. Hebben ze iig toch fatsoenlijk bier leren drinken. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 14-05-2003 9:56] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: |
|
HEUY!!!! Was gister weer een gaaf feestje...en dat voor doordeweeks |
|
Ik wil de fooootoooo's zien... Wakker worden Marcel.... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |