|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ze mij zie lopen schikken ze zich toch altijd dood. Altijd in het zwart gekeleed, pentagram op mijn nek hangen. |
|
quote: jammer dat toen we die enen keer uit de oefenruimte kwamen die kerkentent op blaak al dicht was, anders hadden we leuk in deathmetal outfit naar binenn kunnen lopen.... |
|
Zijn er mensen hier die zich ergeren aan een visje achter op auto's van andere mensen. Rij je achter iemand, zie je weer zo'n visje. Ik erger me er in ieder geval dood aan. aan visjes (op de auto) Linknl (ook op zware metalen) had een rood visje met satan erin op z'n auto. Een of andere visliefhebber heeft hem dat visje eraf gekrapt met een sleutel ofzo. Allemaal krassen op de auto. Heads I win, tails you lose |
|
lol das humor MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: ik denk als ze het bij mij zouden wagen me striping aan te raken dat ik ze heel creatief tot mijn striping ga vervoegen "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
'k heb een visje met een kruis erdoor.. Ik moet dat visje uit de large nog halen.. met 'satan' erin.. ..op me auto God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Deze mensen die dat zouden kunnen doen, zijn heel schijnheilig. Zij doen dat natuurlijk niet als je erbij staat. En een briefje leggen ze er ook niet bij. Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb ergens nog een aantal stickers met 'Send Christians to heaven, NOW!' doet het altijd goed |
|
quote: zo veel lef hebben ze niet in hun klotuh nee. stelletje achterbakse geloofmongolen. respect is wat ik mis. ieder zijn mening maar je hoefd andermans eigendom niet te beschadigen. bah "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Ik ook; wij hebben het dan altijd over "fundamentalisten" No regrets and no remorse... |
|
In mijn straat woont zelfs iemand met zo'n visje op zijn fiets......... Dan wordt het wel heel makkelijk Trouwens Azagtoth het is pentagrammen en niet pantogrammen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Dat is mij ook een keer overkomen man! Ik liep met mijn vriendin door zwolle, en een kerel klampte ons aan, hij vroeg ons: "Hebben jullie wel eens nagedacht, over het bestaan van god?" Ik antwoordde natuurlijk met mijn stomme bijdehante kop"Ja". Dus die kerel vroeg "En?". Mijn antwoord mag eenieder duidelijk zijn, en toen kregen we de allom bekende vraag: "waarom niet?" Dus ik mijn reden uitleggen(Deze vind ik net te persoonlijk om hier openbaar te gaan maken) en na ween tijdje doorblaten, was ik zijn gebral dusdanig zat(Hij had ook een zeer irritante manier van spreken) dat ik weg liep, het laatste wat hij ons nariep was: "Hij liegt hoor! God houd van jullie!" hahahahaha |
|
Ik heb nou nooit last van dat soort gasten .. Ze lopen meestal van me weg .. Heel apart |
|
quote: Ik heb ook weleens een visje gezien waar een haai achter zwemt met zijn bek open, die's ook erg leuk. the only pleasure is pain |
|
quote: beetje laat,...... maar waar slaat dit op???? |
|
quote: Staat ook op de altar-website http://www.altar.nl Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik heb ook zo'n vis op m'n fiets! Maar ik heb 'em gejat van een fiets op 't station. Ik ergerde me er aan, en dacht "goh, die gaat er af!", maar toen had ik 'em dus in m'n handen en vroeg ik me af "Wat moet ik er nou mee?". Ok, op m'n eigen fiets dan maar. Beschouw 't maar als een vorm van sarcasme. |
|
quote: volgens mij zit je stiekem gewoon iedere week je zonden te biechten in de kerk "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Een keertje jehova's aan de deur gehad, maar toen ze mijn T-shirt dimmu borgir zagen hoefde het al niet meer, die ouwe lul probeerde het toch nog, van weet U wel wat u daar draagt. "ZUCHT" daar heb je echt zin, als er een naakt vrouwtje in je bed ligt. Na flink wat gezeur en gescheld, was ik het BEU !!! Dat werd ruzie !!! "Bloed capsules, en wat vloek worden doen het goed" Ik werd op een afstand voor psychish ziek uit gescholden. Toen ik er nog achter aan ging ,was dat is de eerste keer im mijn leven dat ik 2 jehova's zo hard heb zien rennen. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 08-10-2001 10:55] Wiegen Meister ! |
|
Noh... wat gemeen, foei! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Shit ze hebben me door. |
|
Ja we zaten in de rij achter je |
|
quote: Kijk, die had ik dus altijd. (Hehe) Eigenlijk een beetje eng zoals dat visje daar staat. Niets vermoedende mede-burgers denken misschien aan de staatsloterij ofzo terwijl het EIGENLIJK een geheim teken is om de Laatste Dagen in gang te zetten. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
ik had een visje op mijn vorige auto met 666 erin het visje was rood en de lettels waren een beetje druiperig(gemaakt door vampire girl) kom je bij je auto is je visje beschadigt en de lak , staat er een auto naast met een visje,heb die toen ook maar beschadigt. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |