|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
God houd van ons? Nou dat mag hij wel eens laten blijken.. |
|
de titel was ook sarcastisch..... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
jah??? snel al mijn posts aanpassen Je moeder. |
|
lol kickuh! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
*off topic* Shadowjin> Najah ik ben meer into manga/anime, het J-rock/J-pop gedeelte komt er vanzelf achteraan. Ik heb nog niet zo heel veel J-rock gehoord (Gray, ~L'arc-En-Ciel~, Malice Mizer, en ook nog alleen maar op internet) Ik ben gewoon vooral gefacineerd door het uiterlijk (zo ongelofelijk coole outfits) enzow... *on topic* Lang leve het Atheïsme. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
En misschien wordt het maar es tijd dat wij Satan gaan beïnvloeden met drugs, sex en metal... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
oja nog niks van gemerkt...... |
|
Als ik zulk soort mensen tegen kom willen ze eerst alleen maar een gulden om een kop koffie te drinken.. Pas als ik nee zeg zijn ze van het leger des heils en zal god mij liefhebben.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik geef nooit geld aan mensen op straat. Ik heb zelf al veels te weinig. Ik wil zowiezo niet aangesproken wordne op straat, pleur op met je zieltjes winnen of alcoholverslaving. |
|
Same here. Als ik ergens een hekel aan heb is het aangesproken worden door onbekenden (met uitzondering van mede-metalheads op concerten etc). Ik wil gewoon met rust gelaten worden. Helaas trekken veel mensen zich daar niets van aan. (Off topic; Jenje en ik waren bijvoorbeeld vrijdag aan het wandelen, komt er één of ander sneu figuur op ons aflopen, komt aanzetten met een verhaaltje over een gulden voor een strippenkaart... wat overduidelijk bullshit was. Dan ben ik heel erg geneigd "pleur op" te zeggen. Heb het toch maar bij "nee" gehouden. Anyway, ik heb er een hekel aan aangesproken te worden op straat.) Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb hem ook vriendelijk gezegd dat ie niks kreeg. Kijk als ie nou op me af komt en hij zegt eerlijk "Hebbie een piek voor een flessie bier?" ben ik veel eerder geneigd om hem die gulden te geven. |
|
jah.. dan staan ze je tenmiste niet voor te liegen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind die gasten in Rotterdam die elke 2 weken hun verhaal van zelfmedelijden komen uitten op het Beursplein erg grappig. Je moest eens zien hoe gebroederdlijk iedereen ineens is! Iedereen lacht ze uit en verklaart ze voor gek! Van de zomer heb ik daar een poosje gezeten met een patatje van Bram Ladage in mijn handen, en heb genoten van (mijn patatje en) dat domme geouwehoer. Echt humor die gasten. Jezelf publiekelijk vernederen! Het is alleen een stuk minder wanneer ze daarna gaan staan zingen! Dan doen die andere Josti's die bij de Koopgoot staan ook al, en dat is al erg genoeg! Bring The People Together |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |