IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : "god houdt van jullie" Vorige pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 26-11-2001 19:50 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 26 november 2001 19:47 schreef Valorian666 het volgende:
Wat me bij de laatste close-encounter met een jehova opviel was dat hij vertelde hoe hij altijd maar jongeren zag en dan dacht 'o nee.. ik moet ze helpen, want anders gaat satan ze beinvloeden om drugs te gebruiken etc etc. bla bla bla .. en gaan ze naar de hel!

ROFLMAO!!! Deze is goed! Ok, ik heb 't niet zo op drugs, maar das gewoon belachelijk van die jehova!!
Wij hebben gewoon zo'n intercom, dus als zo'n jehova aan de deur komt dan hoef ik alleen maar door de intercom hard NEE te roepen...helaas geen close-encounter

[Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 26-11-2001 19:51]


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


vraagtekentjuh
Usericon van vraagtekentjuh
Posted 26-11-2001 20:39 by vraagtekentjuh Wijzig reactieProfiel van vraagtekentjuhQuote dit bericht

God houd van ons? Nou dat mag hij wel eens laten blijken..


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 26-11-2001 20:45 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

de titel was ook sarcastisch.....


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2001 20:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jah??? snel al mijn posts aanpassen


Je moeder.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 26-11-2001 20:58 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

lol kickuh!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 30-11-2001 13:36 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

*off topic* Shadowjin> Najah ik ben meer into manga/anime, het J-rock/J-pop gedeelte komt er vanzelf achteraan. Ik heb nog niet zo heel veel J-rock gehoord (Gray, ~L'arc-En-Ciel~, Malice Mizer, en ook nog alleen maar op internet) Ik ben gewoon vooral gefacineerd door het uiterlijk (zo ongelofelijk coole outfits) enzow... *on topic*

Lang leve het Atheïsme.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 30-11-2001 13:37 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

En misschien wordt het maar es tijd dat wij Satan gaan beïnvloeden met drugs, sex en metal...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 02-12-2001 18:48 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

oja nog niks van gemerkt......


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-12-2001 18:55 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Als ik zulk soort mensen tegen kom willen ze eerst alleen maar een gulden om een kop koffie te drinken.. Pas als ik nee zeg zijn ze van het leger des heils en zal god mij liefhebben..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik geef nooit geld aan mensen op straat.
Ik heb zelf al veels te weinig.
Ik wil zowiezo niet aangesproken wordne op straat, pleur op met je zieltjes winnen of alcoholverslaving.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 20:10 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Same here. Als ik ergens een hekel aan heb is het aangesproken worden door onbekenden (met uitzondering van mede-metalheads op concerten etc). Ik wil gewoon met rust gelaten worden. Helaas trekken veel mensen zich daar niets van aan.

(Off topic; Jenje en ik waren bijvoorbeeld vrijdag aan het wandelen, komt er één of ander sneu figuur op ons aflopen, komt aanzetten met een verhaaltje over een gulden voor een strippenkaart... wat overduidelijk bullshit was. Dan ben ik heel erg geneigd "pleur op" te zeggen. Heb het toch maar bij "nee" gehouden. Anyway, ik heb er een hekel aan aangesproken te worden op straat.)


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb hem ook vriendelijk gezegd dat ie niks kreeg.
Kijk als ie nou op me af komt en hij zegt eerlijk "Hebbie een piek voor een flessie bier?" ben ik veel eerder geneigd om hem die gulden te geven.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-12-2001 21:29 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

jah.. dan staan ze je tenmiste niet voor te liegen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 02-12-2001 21:55 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Ik vind die gasten in Rotterdam die elke 2 weken hun verhaal van zelfmedelijden komen uitten op het Beursplein erg grappig.
Je moest eens zien hoe gebroederdlijk iedereen ineens is! Iedereen lacht ze uit en verklaart ze voor gek! Van de zomer heb ik daar een poosje gezeten met een patatje van Bram Ladage in mijn handen, en heb genoten van (mijn patatje en) dat domme geouwehoer. Echt humor die gasten. Jezelf publiekelijk vernederen! Het is alleen een stuk minder wanneer ze daarna gaan staan zingen!

Dan doen die andere Josti's die bij de Koopgoot staan ook al, en dat is al erg genoeg!


Bring The People Together


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen