|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hij is gewoon weer als vanouds lekker ,petje af voor melechesh voor alweer een kraker van een plaat! Expired,Erased and Forgotten |
|
Ik moet wel effe wennen aan die ritmes maar het klinkt lekker anders en origineel. In Arnhem maar eens live bekijken. |
|
quote: Hmmm, op de site van Displeased stond dat ie vandaag uit zo komen en nou staat er opeens 3 november pas |
|
quote:Huhuh, kraker... huhuh... |
|
Hmmmm, net koffie dit. De eerste keer vond ik het maar niks, maar na een keer of vier luisteren is het opeens wél leuk. Heel leuk zelfs! Ik heb pardoes maar meteen een kaartje voor de Arnhem Metal Meeting besteld, dit moet ik even live checken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Onlangs een review van gedaan (zie sig., *sluikreclame*) Aanvankelijk luistert dat eerst weg als een vrij doordeweekse snelle bm-achtige plaat met vreemde ritmes, maar na enkele luisterbeurten pakt het wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Tja, één keer live gezien en viel me toch een ietwat tegen dus ik hoop dat ze in Arnhem toch wat beter gaan presteren als dat de hoofdreden was vr je kaartje Vr de rest: heerschband en sympathieke gasten!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Haha nee hoor, het was meer de reminder. Wanneer heb je ze gezien? Als het al een tijdje geleden is ben ik niet verbaasd, op die oude platen vind ik het allemaal niet zo goed werken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat was op Midsummerfest, 7aug 2005... Dus niet zo heel erg lang geleden Maaaar, er was wel de hele dag een superslecht baggergeluid dusja... Ik vond Melechesh dan nog van de betere, dat dan weer wel! Hoedanook, ik ga ze zeker ook checke op AMM!! Geniale band dit! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Drummer van Thanatos. |
|
quote: En inderdaad ex-Liar of Golgotha. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
de nieuwe plaat is erg mooi! en zeker een goeie opvolger aan de andere 2 en The ziggurat scrolls! en binnekort komen ze op AMM, dat word een waar feestje Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Geweldige nieuwe plaat en die drummer is ook ontiegelijk technisch bezig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat valt nu ook wel weer mee, gaaf is het wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Weet iemand wanneer de nieuwe plaat nou officieel uitkomt? Snap er niks meer van |
|
quote:Heb 'm al een week in huis. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/12326/Nieuw-Melechesh-album.html Vet nieuws, de vorige draai ik vrij regelmatig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi! Weer 1 voor mijn lijstje. Ik draai de vorige ook nog steeds regelmatig. Het blijft een zeer sterke plaat. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: sterke plaat (emissaries)! |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
quote: Je hebt dit gelezen, en gelijk moest het op't forum. Hoe oud ben je? 12? Je wilt er gewoon bij horen Belg. |
|
quote: Haha, je zegt het maar hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat zeg ik? Echt iets voor domme Belgen om hier op te antwoorden |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |