|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Indeed Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Haha, held vind ik dat wel... weet echt bijna werkelijkwaar alles wat er in z'n winkel ligt en wanneer er wat uitkomt. Helaas kom ik er amper meer, maar kan wel zeggen dat zeker meer dan de helft van mijn CD collectie bij de King Kong vandaan komt... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik loop regelmatig nog even naar binnen. Er ligt daar altijd veel leuk tweedehands spul. Big Bad Wolf aan het Vliet is ook een goede winkel. Wel raar overigens dat Melechesh niet verkrijgbaar is via Bertus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
[stiekeme modus]kuch*Lek*kuch*gevonden*kuch[/stiekeme modus] |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*kuchkuch staat nu op mijn pc *proest |
|
Is toch al een maand ofzo gelekt? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ja? oei, daar zullen kosten aan zijn voor de verspreider was een NB-promo DL signature |
|
quote:Die kan een rechtszaak verwachten ja. |
|
quote: Is dat zo? ow, dan heb ik hem destijds over het hoofd gezien denk ik. |
|
Is niet waar, ik probeer hem al een tijd te vinden en vandaag was het idd te vinden Half geluisterd, kan er nog weinig zinnings over kwijt. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-10-2010 20:10] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gecheckt. Hij staat hier toch al ruim een maand op de harde schijf, hoor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Waar vind je dat soort dingen zo vroeg? Ben hem nu voor de tweede keer aan het luisteren. Bevalt goed. Alleen de vijfde track doet mij niet zoveel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die review op de homepage maakt me in ieder geval razend benieuwd Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Dat zeker, en dan valt het toch wat tegen. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 03-10-2010 3:17] |
|
que? signature |
|
Ik had er meer van verwacht n.a.v. de lovende recensie op de FP. Er was bij mij toch een lichte teleurstelling ondanks dat het geen slechte plaat is. Het is gewoon Melechesh. |
|
Ik vind dat overcompressing niet tof, heel goed te horen op Defeating the Giants. Het zal wel komen doordat ze op Nuclear Blast zitten, labels pushen dat nogal vaak. Emissaries vind ik een een beter geluid hebben eigenlijks. Over de muziek ben ik nog niet uit, hij draait hier voor de tweede maal nu. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar jij bent op zich ook wel van de productie! |
|
Het is gewoon niet prettig aan de oren, voor niemand niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oke, ik ga het binnenkort checken! |
|
Verder vind ik dat voor volume er de volumeknop is bedacht. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mee eens, ik houd er niet van als ik constant moet switchen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |