|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jij houdt wel van beste dit, beste dat topics he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hij heerscht natuurlijk wel maar of hij de beste is? weet het niet, heb (nog) niet alle BM albums gehoord |
|
quote: Ja het gaat zeker niet om Death metal [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 10-05-2003 20:36] |
|
dit is natuurlijk een nogal persoonlijke smaak. kvind wel, dat darkthrone op a blaze nog niet echt een eigen stijl hadden gevonden. Oud Vuil. |
|
Moet zeggen dat je in ablaze gewoon de motivatie van het black metal maken kunt horen. Plezier (weet niet of dit wel de goeie woord is) van het spelen. |
|
als je niet alle blackmetal albums kent is zo'n stelling best wel onzinnig.. 11.45: restate my assumptions |
|
gezien Under a Funeral Moon al beter is ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind "Panzerfaust" zelfs gaver. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Onzin. Het is een prima album, maar Under a Funeral Moon en Transylvanian Hunger zijn beter. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-05-2003 21:14] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 18:24] |
|
quote: Ik durf wel een hele hoop geld er op te leggen dat ik meer dan 2 black metal cd's kan noemen die je niet kent, dus dit is ook stom gelul [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 10-05-2003 21:21] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je hebt gelijk ben ontrue [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 18:23] |
|
quote: sure 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ontrue zeg ik toch [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 18:25] |
|
quote: Ja Claw ga slapen! A Blaze In The Northern Sky was het eerste black metal-album dat ik destijds luisterde en het zal altijd de beste blijven die ik gehoord heb. Mede te danken aan het doomy sfeertje op dat album. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: hehehehe is goed wanneer schikt het? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-05-2003 18:26] |
|
quote: oh-oh-oh ... did I step on some-one's toes? Je laat niet echt zien dat je zo volwassen bent eigenlijk. Ik ben inderdaad 18 jaren jong. Ik weet alleen zeker dat als ik zo oud ben als jouw ik niet zulke arrogante onzin ga uitkramen. Oh wat ben je stoer ... anyway, "ik ken alle black metal albums op 1 of 2 na" ? En dan open je een topic "Kunt u mij tips geven, wil Black Metal aanschaffen." Ik lach me een aap. Het enigste waar je goed in bent is jezelf voor aap zetten, hehe... ga maar fijn je 238.234.872.385 black metal releases op alfabetische volgorde sorteren, dan ga ik wel lekker muziek luisteren, k? [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 10-05-2003 21:36] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: leeuwarden, cammmingburen. wat zit je nou de stoere internetmetalhead uit te hangen, stomme hoer? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: hahaha, da's waar ook.. 11.45: restate my assumptions |
|
Waarom moet de lay-out gelijk verneukt worden? |
|
heer krieg, wat ben je toch gaaf! ik wil echt een keer een biertje met je gaan drinken! en mocht het een nepprofiel zijn wat ik denk dat het is, voor de maker hiervan [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2003 21:39] |
|
quote: Kwestie van smaak lijkt me dat, geen onzin. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Inderdaad, Krieg is een of andere nep-mongool die alle, maar dan ook echt alle bands kent . En als je deze thread leest, was hij voor 1985 al volop actief in de bm-scene, die toen al lekker op gang gekomen was . Ook komt ie iedereen afzeiken, tenzij je het met hem eens bent, wat dan weer getuigd van een geringe intelligentie... jaja, echt een toegevoegde waarde, die Heer Krieg ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Neen! Foute smaak! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-05-2003 21:45] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |