![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als ik jou zo hoor dan denk ik dat http://www.verstandopnul.nl/ een goede site voor je is...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
coole site ![]() ![]() |
|
quote:Zouden ze hier ook in moeten voeren! Dan hoeven we tenminste niet meer trots te zijn op een opkomst van wel 40% ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Flikker op zeg, mensen mogen zelf wel bepalen of ze mee willen werken aan de grootste volksvernaaierij. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Maakt ook zo lekker veel uit waar je op stemt ... In nederland hou je toch altijd een regering die de verkiezingsbeloftes zo sterk afzwakt dat het geen fuck uithaalt. ![]() |
|
quote:Als ze het niet eens zijn met de 'volksvernaaierij' dan stemmen ze maar blanco, verdomme! Thuis zitten is geen signaal! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Juist wel. ![]() |
|
Edit: laat maar, oud nieuws geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 14-06-2004 19:34] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Het Vlaams Blok wordt voor fascisten uitgemaakt, maar ze zijn het helemaal niet. Ze willen helemaal niet alle vreemdelingen buiten, hebben totaal geen vrouwonvriendelijke standpunten en zijn de enige partij in Vlaanderen die niet vol randdebiele muppets zit. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep ![]() |
|
quote: Astemblieft zeg, ik zou bijna gaan denken dat het sarcastisch bedoeld is ... Zal je eens de locale VB fractie tonen hier (Blankenberge). Geen randdebielen zeg je? Mwoehaha ![]() Tja, randdebielen herkennen elkaar niet he ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: Ik neem aan dat dit een grap is... ![]() Ik hoop het in ieder geval voor jou. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
![]() Wat weet Marco daar nou van, hij woont niet eens in België. Of zit er familie van hem in het Vlaams blok. F*ck hippies ![]() |
|
quote: Ik ga altijd rond vijf voor één (wij stemmen nog artisanaal), en ik heb nog nooit moeten aanschuiven. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Het gaat er neit om dat ik niet wil stemmen, het gaat erom dat die mensen MOETEN. Ik ga wel stemmen, maar als mensen dat nou niet willen moeten ze dat toch zelf weten ![]() @Agony: Je krijgt al boete als je 1 keer niet gaat. Mijn vriend stemt al 8 jaar, ik denk dat ie dat wel weet.... Maar goed ik vind t gewoon belachelijk hehe ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Op zich geef je daarin gelijk. Ik misinterpreteerde je post. Maar....zei je niet dat je SP stemde? Waarom vind je dat men niet verplicht mag zijn om te stemmen maar wel VERPLICHT 'solidair' moet zijn? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
hebben ze in belgië geen partij voor de dieren? ![]() ![]() |
|
quote: Als je voor de SP stemt dan stem je daarop uit vrije wil en wil je dus ook solidair zijn. Dit is dan geen verplichting. Even er vanuitgaand dat jij VVD stemt, voel jij je dan ook verplicht om andere mensen uit te buiten? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Nee. Daar staat de VVD namelijk niet voor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: *Ik breng op 10 juni 2004 géén stem uit voor de parlementsverkiezingen van de Europese Unie. Door het invullen van deze verklaring doe ik definitief afstand van mijn stemrecht. *Ik breng op 10 juni 2004 wel een stem uit voor de parlementsverkiezingen van de Europese Unie. Ik wil mijn stemrecht behouden, omdat stemrecht een verworvenheid is, waarmee ik invloed kan uitoefenen op de Europese wet- en regelgeving die bepalend is voor mijn leven in Nederland. Naam: Adres: Postcode/Plaats: Nationaliteit: Paspoortnr.: Telefoonnummer: ![]() ![]() |
|
quote: en de sp wel voor wat jij zei.... ![]() ![]() |
|
quote: Oh, dat heb ik dan vast verkeerd begrepen. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Wat heeft solidariteit te maken met verplicht stemmen ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: Ik kan mij niet herinneren dat die boetes recentelijk ooit geind werden. Stemplicht heeft zijn voor- en nadelen net als stemrecht. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |