|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: crappy boy....... |
|
Euhm ja .. het is Amerikaans, zit wel iets hardcore achtigs in, maar is heerlijk log en sloom en emotioneel. Zeker niet alleen bass |
|
Within Temptation The Gathering Rammstein Band zonder Banaan En nog wat non-metal bands, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
pffffff ik ben nog niet zo oud en luister al helemaal nog niet zo lang pure bm eerst was het meer commerciele bm en die bands bestaan allemaal wat langer. maar eeuuhh omtopic: vazal pharmacon haatstrijd |
|
quote: kazaa staat al aan! log en sloom.... heerlijk! (Skepticism, Esoteric, Evoken, Argentum en Morgion!!!!!) Heb jij Argentum eigenlijk?? Super gaaf! Spaans geloof ik! kweet niet of ze meer dan 1 cd hebben! I Find That I Am Not There... |
|
Neen, Crowbar is niet echte doom hoor .. is beetje moeilijk omschrijfbaar ... |
|
quote: Ah maar als je van zware doom houdt moet je toch eens ARGENTUM uitchecken.... (heel traag stuk aan het einde vand e cd waarop achteruit gegrunt wordt!! GRIEZELIG ENG!) Edit: Crowbar klinkt gaaf! effe nog wat meer downloaden NP: Crowbar - I am Forever [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 13-05-2003 11:32] I Find That I Am Not There... |
|
Hmm klinkt leuk |
|
quote:niks over mijn boy he !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ARGENTUM, zal het onthouden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ja jij die Skepticism helemaal te gek vind... Dit is fenomenaal!!!! spaanse, engelse en latijnse teksten, een enkele vrouwen vocaal die een spaans duister gedicht opdreunt! SUPER I Find That I Am Not There... |
|
Inzake bekende bands (demo's niet meegerekend) kan ik me momenteel alleen Trail of Tears voor ogen halen. Mmhh, en als ik me niet vergis hebben de gasten van Heidevolk onlangs in België hun debuut gemaakt (mep me als ik er naast zit) dus dat wordt wel het volgen waard. Nog eentje uit België , waar toch vanaf de laatste demo bij was, maar die ik echter nog steeds niet heb zien optreden: Ill Fares the Land (vette death uit Limburg): [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-05-2003 13:13] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Hmm Kazaa wil alleen niet meewerken ... |
|
quote: zeg hoe groot is je meel inbox? dan ken ik de cd effe vanavond in mp3 gooien en de nummers effe naar je opsturen! Voor kazaa is ie te onbekend!! bij een obscure postorder zou het wel motten lukken denk ik. ik vind het wel een hebbertje. edit: Of ik pleurt hum gewoon op kazaa [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 13-05-2003 11:41] I Find That I Am Not There... |
|
quote: 'k zal het ff proberen te downen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Mijn mail kan fikse emails aan .. mag je proberen |
|
bands die ik vanaf het prille begin al volg: Haatstrijd Vazal Pharmacon (volg ze nie , ken ze wel van voor hun begin) Vokodlok (roemenië) en vast nog wel een paar... en de rest is al vanaf voor de tijd dat ik überhaupt naar metal luisterde, ongeveer 6 jaar gelede We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
inderdaad, apeldoornse underground he Je moeder. |
|
quote: Prutser! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: joah ik kom ook nergens anders... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ga eens msn downloaden jij of icq.. Je moeder. |
|
Vintersorg Lacuna Coil Rhapsody Deze bands echt van het eerste moment, maar ben nog niet zo oud dus vandaar... |
|
CRAFT! |
|
quote: zal ik dat voor de lol maar es ff gaan doen dan? Hoef toch nie naar school We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |