IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Welke bands volg je al vanaf het begin? Vorige pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 20:26 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:24 schreef madeline usher het volgende:
Metallica (zwaar fan geweest tussen '86 en '91)

Nou dan kun je nu uitrusten tot je pensioen

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 20:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:20 schreef Gangrad het volgende:
Speciaal voor jou heb ik een fijne Behemoth/Damnation split cd in de aanbieding voor slechts 12 euro, incl. verzendkosten.

Te duur Liberty en Damnation is geen K.T aan

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-05-2003 11:34 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 11:07 schreef Nimmer nuchter het volgende:
zo verschrikkelijk luister ik nog geen metal, maar toch wel cob denk ik. Verder volg ik al behoorlijk lang In Flames

hiermee bedoelde ik dat ik die bands van af het begin luister, dat wil niet zeggen dat ik me daarna niet meer heb ontwikkeld. So dont call me a maggot!

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 14-05-2003 11:36 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Ja joh noem die jonge geen maggot...

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Nimmer nuchter
Posted 14-05-2003 11:37 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Jij sterft vrijdag wel bij Dismember in de pit

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 14-05-2003 11:38 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

sinds hun debuutalbum? Eh, After Forever geloof ik.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Posted 14-05-2003 11:39 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Oooww ladys and gentlemen I proudly present een veel te stoere, me elke dag de reet uit baggerende homo vriend , die nou naast me zit op school achter een pc.

Nimmer nuchter
Posted 14-05-2003 11:39 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

*schopt 4 stringed axe doormidden*

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Posted 14-05-2003 11:40 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

* ontvangt klap *

*Gooit toetsenbord richting nimmer nuchter*

innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 14-05-2003 11:44 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Bands die ik al vanaf het begin volg:
Meshuggah sinds pak em beet Destroy Erase Improve (ik weet nog dat ik die voor het eerst hoorde bij mijn lokale platenboer-Aaargh wat een plaat)

Cynic (is ook niet zo moeilijk aangezien ze toch maar een plaat hebben uitgebracht, later alle demos weten te bemachtigen)

Refused (beste hardcore band ever!)

en Motorpsycho sinds een jaar of vijf. Is nou niet bepaald een metal band, maar het rockt als een tiet.

Metal
Usericon van Metal
Posted 14-05-2003 11:56 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
en Motorpsycho sinds een jaar of vijf. Is nou niet bepaald een metal band, maar het rockt als een tiet.

Annihilator zie ik zo zelf door de jaren heen stappen....nu en dan met boots aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal op 14-05-2003 12:02]

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 14-05-2003 12:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Shadows Engraved.Demo moet nog opgenomen worden.In de gaten houden dus!!!!!!!!!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-05-2003 13:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zyklon.
CHD.
DP.

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 14-05-2003 13:40 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

1.Slayer
2.Metallica, maar dan t/m de Black Album.
3.Iron Maiden

There is no religion higher than Truth!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 19:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 13:40 schreef Faceless Unknown het volgende:
1.Slayer
3.Iron Maiden
Allen vanaf het begin?En dan bedoel ik echt het begin?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 19:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 13:40 schreef Faceless Unknown het volgende:
1.Slayer
3.Iron Maiden

IM? dat lukt mij niet eens.

Bazzio Attacks!!!

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-05-2003 19:34 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Debauchery
verder niet echt iets

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-05-2003 19:36 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Fear Factory en Dream Theater een beetje.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 20:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:30 schreef bazzio het volgende:
IM? dat lukt mij niet eens.
Iron Maiden is in 1975 begonnen(mijn geboortejaar).Ik denk dat velen dat niet lukt op het forum hier om ze vanaf het begin te volgen

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 20:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
Iron Maiden is in 1975 begonnen(mijn geboortejaar).Ik denk dat velen dat niet lukt op het forum hier om ze vanaf het begin te volgen

Ja idd, ik was toen 7 maar luisterde toen meer naar... Hmzz ja naar wat eigenlijk?
Ga eens ff bij die ouwe informeren.

Bazzio Attacks!!!

Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 20:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:07 schreef bazzio het volgende:
Ja idd, ik was toen 7 maar luisterde toen meer naar... Hmzz ja naar wat eigenlijk?
Ga eens ff bij die ouwe informeren.
Toen ik een jaar of 7 was luisterde ik o.a. naar Abba(en dat luister ik tegenwoordig nog steeds hehe ).

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-05-2003 20:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Toen ik een jaar of 7 was luisterde ik o.a. naar Abba(en dat luister ik tegenwoordig nog steeds hehe ).

haha, zat er ook bij en Elvis (veel muziek die mijn 4 jaar oudere zus draaide).
Heb in die tijd nog met van die Abba broekstukken (hoe noem je die dingen ook alweer?) gelopen op mijn knieen.

Bazzio Attacks!!!

Hub de Gallier
Posted 14-05-2003 20:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 20:12 schreef bazzio het volgende:
haha, zat er ook bij en Elvis (veel muziek die mijn 4 jaar oudere zus draaide).
Heb in die tijd nog met van die Abba broekstukken (hoe noem je die dingen ook alweer?) gelopen op mijn knieen.
Zo'n knie-patches of iets dergelijks?Ik heb daar ook verschillende van gehad toen ik zo'n 4/5 was haha.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 16-05-2003 17:38 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Edenbridge

das de enige die ik zo kan bedenken

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-05-2003 17:43 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Garbage !!!!!!

Wiegen Meister !

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com