|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
kan het niet gewoon in het er is er een jarig topic? ik vind dit topic erg storend. |
|
*bestaat dit topic niet al* Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd |
|
met een What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hiep Hiep Hoera.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ja dude, van harte gefeliciteerd wuust robuust |
|
Dat zwaremetelen nog maar lang mag voortbestaan blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Hey Paul, ik hoop voor je je dat je een fijne verjaardag hebt . Ik kan ze nooit zo waarderen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
gefeliciteerd. |
|
Gefeliciteerd! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
proficiat Paul met je verjaring, dat we nog veel mogen posten op het ZM, sjappoo Let´s bring back the METAL |
|
quote: Jij ook gefeliciteerd Wouter! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Gefeliciteerd! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Congrats Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Gefeliciteerd! *knuffel* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik vier het de 24ste. Haat deze dag. BAH!!! Vandaar dat ik ook nooit op mijn verjaardag mijn feest vier. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Happy Birthday... |
|
[zingt] A BLASPHEMOUS BIRTHDAY TO PAUL! A BLASPHEMOUS BIRTHDAY TO PAUL! A BLASPHEMOUS BIRTHDAY TO PAUHAUL![/zingt] Gefeliciteerd kerel! //edit: Pardon meneer [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 13-05-2003 20:09] |
|
excusez, blasphemous birthday dan altijd nog, meneer. |
|
Dr is ter een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Paul. PROFICIAT |
|
Van harte, veel bier en slayorrrr toegewenst |
|
gefeliciteerd... nog lang blijfen blijfen wij ook nog lang! |
|
Van harte Paul the only pleasure is pain |
|
Gefeliciteerd Paul, al grijze haren gekregen van sommige leden? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Yeah, weer een excuus om te zuipen en heppie bierday [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 13-05-2003 21:07] |
|
Paul, nogmaals van harte! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |