|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gefeliciteerd Paulus! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heej man gefeliciteerd en nog vele jaren There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote:edit: handig: Suus ingelogd als PAUL op de laptop(voortaan even zelf inloggen ....maar goed: Ik kan in elk geval weer internetten [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 08-02-2005 19:38] |
|
Jeeeezzusss!!! moest dat nou die foto van Paul?!! ik heb net gegeten!! |
|
quote: Tuurlijk, het is de oprichter van ZM en het is zijn kindje, ik vind het heel erg schattig die foto Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik geloof nu niet bepaald dat je voor het oprichten van ZM een standbeeld verdient, maar goed |
|
Tuurlijk wel, anders lopen kanslozen als jij los op straat. |
|
Gefeliciteerd, dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten Hatsjikidee! |
|
Schattig. Klopt ook helemaal. |
|
Bedankt voor je kaartje, et was zeker een leuke kaart! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
BABY(1) USER COMMANDS BABY(1) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
gefeliciteerd |
|
Congrats Paul & Suuz! |
|
Van harte! |
|
Gefeliciteerd. |
|
quote: Jenje, volgens mij moet jij eens door 5 grote negers keihard in je reet worden gepakt...over kansloze mensen gesproken... |
|
Splattermeister, kunnen we het vriendelijk houden, dit is en topic over de webmaster die net vader is geworden, dus laat je scheldpartijen buitenwege. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja HOm3Aux Prutser! Paul ende suus, gefeliciteerd enzo. al vind ik baby's enzo niet bepaald geweldig. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Natuurlijk, ik ben de kwaadste niet.... |
|
Schattig prulleke! Gefeliciteerd met Floor |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |