|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor Black Metal: Zang: Legion (Marduk) Gitaar1: Morgan Hakansson (Marduk) Gitaar2: Lord Ahriman (Dark Funeral) Bas: Emperor Magus Caligula (Dark Funeral) Drums: Frederik Anderson (Marduk) Voor de rest: Zang: Jantje Smit Piano1: Jan Vayne Piano2: Cor Bakker Drums: Ome Willem Accordeon: De grote grijse geitenbreier My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Niet slecht. En als bassist Steve DiGeorgio(sadus), Tony Choy (Cynic, Pestilence, Atheist) of Sean Malone (Cynic). Of als doden mogen CLIFF BURTON |
|
zang: Shotgrunt, Volther + Mad Maiky (normale zang) + Madeline voor "creepy voices" Gitaar: Azaghtoth, Mutilator en Bintmeiter Bas: Tnightmare en Volther Keyboards: Judge M En vele gasten natuurlijk (zoals het ZM-koor) |
|
quote: enorm mee eens. de beste metal bands vind ik persoonlijk ook toevallig die dei de minste bezetting hebben. morbid angel, hypocrisy om maar ff wat te noemen. een combinatie van deze twee band´s zou denk ik ook enorm goeie metal maken. maar ik denk dat de individuen niet zo goed met elkaar zouden kunne opschieten, heb ik het vermoeden. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote:LOL, de ZM-band, headliner op het ZM-festival I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Heil, best line-up...tja, de beste line-up is natuurlijk altijd een 1-mans-project. Maar als je dan toch een volledige bezetting wilt: zang: Kanwulf drums: Fenriz Bass: Varg Gitaar: hmz...tja, Euronymous gaat een beetje moeilijk, he? wotan mit uns duxmortem SCUM FUCK |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zang : Chris Bailey (infernäl mäjesty) Gitaar : Dave Mustaine (megadeth) Gitaar : Jeff Loomis (nevermore) Bas : Steve Harris (maiden) Drums : Gene Hoglan (oa. dark angel) Muzikaal gezien zou ik alleen niet weten wat voor een muziek hier uit voort zou komen BLASTBEATS FOREVER |
|
gvd hoe kon ik nu weten dat er al zon topic was Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
gitaar - mike weed (candle mass, king diamond) gitaar - erik rutan (marbid angel, hate eternal) bass - alex webster (cannibal corpse) drums - sascha knust (obscenity) en mag ik er dan bij zingen? aahhhh...ahhhhh? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-11-2002 16:16] |
|
zoekfunctie, domme boer! Zang : Vintersorg Bas : Vortex Drums: Asgeir Mickelson gitaar : Trey Azagthoth gitaar : Chuck Schuldiner Lijkt me duidelijk toch? |
|
Hoofdact : Zang : Chris barnes Ritme Gitaar : Kirk Hammett Lead Gitaar : Alexi Bass Gitaar : Flea (lekker groovy!!!) Drummmer : Gene Hoglan Death Act : Zang : Kurt Cobain Ritme gitaar : Chuck Chuldiner Lead Gitaar : Jimi Hendrix Bass Gitaar : Cliff Burton Drums : Cozy Powell ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
hier zijn al tig topics over dudes. maar goed Vox - Immolation dude Rythm Guitar- Ik Lead Guitar - Trey Azagthoth Drums - Piet Sandoffel Bass - Steve Harris |
|
Hmm als ik alle favo muzikanten hier neer zou moeten zetten zou je het hebben over een orkest hahahahaha lol !!! Maar een van de favo bezettingen is nog steeds en bestaat trouwens ook al: Derek Sherenian - toets Tony Macalpine - gitaar Dava La Reu - bas Virgil Donati - drums Oftewel Planet X lol......... Of..... Steve Vai - gitaar Tony MacAlpine - gitaar en toets Virgel Donati - drums Filip Byno - bas Of..... Robert Fripp - gitaar Alan Holdsworth- gitaar Bill Bruford - drums Trey Gunn - TouchGuitar Enz..... enz....... enz..... |
|
ow jij doet niet aan zangers???? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Nee, Ritme Gitaar : Kirk Hammett is een goeie..... |
|
uhh ja? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Dat is een Lead gitarist.... |
|
Zang: Knakker van Hate Forest Gitaar: Destructhor [zyklon/myrkskog] Gitaar: Demonaz [immortal] Drum: Robbert [Pyaemia] |
|
quote: van mij mag ie alleen de ritme partijen spelen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Zang: Peter de Wint Solo gitaar: Paul Quinn Ritme gitaar: Dave Murray Bass: Geezer Butler Drums: Mikkey Dee Als setlist: (van elk hun bands wat nummers ) - Evil woman - Dallas 1pm - Killer queen - Rock 'n Roll - 20.000 ft - Flight of icarus - Killed by death - Motorcycles - Paranoid Dat zou het "concert des levens" zijn ! En nu de band waarvan alle leden al dood zijn: Zang 1: Bon scott Zang 2: Paul Baloff Gitaar 1: Jimi Hendrix Gitaar 2: Rhandy Roads Bass: Cliff Burton Drums: Rhandy Costillo (ex ozzy drummer) |
|
Goede muziekanten die elkaar goed aanvullen. Namen opnoemen heeft geen nut. Die zijn namelijk alleen zo goed in combintie met de rest. |
|
quote: En dan nu de band waarvan alle leden gay zijn! - Shagrath op achtergrondzang - Dani Filth op keyboards - Avril Lavigne op gitaar - Luca Turilli op tamboerijn - Tarja Turunen op bas - Sarah Jezebel Diva op drums - Ihsahn is stripper... |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |