|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom zou ik jou belachelijk willen maken? Denk je nu echt dat ik het daarom doe? (ik ruik... onzekerheid) Overigens vond ik het verder wel grappig maar ja ik heb dan ook geen humor, in tegenstelling tot jou . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-11-2002 21:56] |
|
quote:Deze reactie maakt het nog leuker. |
|
Pfoei, ik denk dat ik het niet helemaal goed gelezen heb. Wel grappig dat je allemaal leden uit (volgens mij) black metal bands noemt, da's de meest onzinnige stijl metal ooit uitgevonden. Waarop ben je Rob Halford vergeten ? Das is de beste gay metalartiest, die nog eens zeer goed is in zijn vak ! |
|
Ik kan altijd wel lachen om Dwaallicht. Zeler als er zo geweldig gereageerd wordt, fantastend!! |
|
quote: Zoals overal heb je goede en slechte black metal. Overigens heeft wat mij betreft alleen Ihsahn wat 'black metal credentials' van de genoemde muzikanten. |
|
quote: Idd, hehe. Ow beste line-up? ben het wat betreft wel met Ares eens. |
|
Bobby Lucas Mikkey Dee Glenn Tipton Nibbs Carter Tony Iommi Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
drums: Rob Stanckiewicz (Haji's Kitchen) zang: Buddy Lackey (Psychotic Waltz) gitaar: Andy LaRocque (King Diamond) gitaar: Scott Stine (Crimeny) bas: Sean Malone (Cynic) |
|
quote: Hou niet zo van zangers nee..... |
|
OK, komt ie: Zang: Tom Araya & Anneke van Giersbergen Gitaar: Jon Schaffer & Jeff Hanneman Bass: Tom Araya Drums: Dave Lombardo Wisselspelers: Drums: Dino Cazares (Fear Factory) Gene Hoglan (Dark Angel), Doc (Vader) Bass: Cliff de Herrezene (!),Justin Chancellor (Tool), Flea (Peppers) Gitaar: Glenn Tipton (Priest), Kerry King (Slayer), Zakk Wylde (Ozzy & Black nogiets) Zang (Zack de la Rocha (RATM), Vincent Cavanagh (Anathema), Maynard Keenan (Tool), en Kate Bush natuurlijk En op het laatst met z'n allen on stage natuurlijk! (Met Dani Filth en Glenn Benton in de sm-show haha) |
|
protector: zang, gitaar, drums en keyboards silenius: keyboards en zang hee wacht das Summoning [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 22-11-2002 21:28] |
|
quote: Hoe durf je Floor Janssen van After Forever te vergeten |
|
quote:owja verdomme!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:dat doet hij gewoon. |
|
Voor een BM-band Zang: Pest (Obtained Enslavement) Cleane zang: Aldrahn (DHG) Drums: Vicotnik (DHG) Gitaar: Fenriz Bas: Thomas (Kampfar) Niet echt de beste muzikanten, meer mijn favoriete ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Devin Townsend - Vox Bill Steer - Gitaar James Hetfield - Gitaar Ian Hill - Bas Ed Warbie - Drums "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: <lekker late reactie> Sorry, maar voor mij heeft ze een kamelekaak The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: misschien dat een arabier... Oud Vuil. |
|
quote: hier blijf ik bij |
|
quote: Andy LaRoque |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Naar mijn mening een gitarist met en uitest mooie vibrato (heel wijd en 'zwoel') |
|
quote: zekers..... Die vent doet nou precies wat ik graag van een gitarist wil horen....... "Trapped in a corner" |
|
quote: mijn absolute nummer 1 betreft favoriete solo's *kippevel* |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |