|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat ken ik wij hadde het op de zondag door de winkel heen was jammer genoeg wel nightwish maar tis iig wel beter dan die standaart ah cd [Dit bericht is gewijzigd door Satanic-Death op 14-05-2003 3:16] Take Me Out Of This Black Hell |
|
Ik kan draaien wat ik wil heb meestal ook wel een berg cd's bij me |
|
Als ik op feestdagen werk en er echt weinig in de "controle-room" zit, zet ik gewoon dingen alla Iced Earth of Immortal open, ...op gewone dagen -vooral dan als ik laat werk- ram ik een cd (op sommige dagen 2-3 na elkaar)in een cd-rom drive met de oortjes erop...want op die gewone dagen gaan ze hier al raar kijken als het wat steviger rockt op de radio. Ik ben aan het overwegen om een goed draadloos setje te kopen, zo kan ik zonder het geklooi met een discman, toch vrij rondbewegen en de ganse dag echt luisteren wat ik wil. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-05-2003 7:32] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Jebes en ik hebben altijd gezeik op ons werk over onze muziek. Iron Maiden en Black Sabbath konden ze nog wel aardig waarderen. Maar Devin Townsend en PreMortem konden ze minder waarderen. Was op zich wel lachûh. Nu mogen we dus geen muziek meer opzetten anders breken ze de CD door. Cultuurbarbaren. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Eh,.... serieus ofzo? Da's toch dé reden om mensen keihard op hun gezicht te meppen vind ik. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Op zich zijn er wel een aantal op mijn werk die ik best een knal zou kunnen verkopen, maar mijn chefke blijft toch wat lastig. Tevens zou ik dat gewoon doen als hij me CD door zou breken want daarvoor zijn die dingen te heilig . Jebes en ik hebben al ontdekt dat die lui allemaal te primitief zijn en het denkvermogen niet hebben om ingewikkelde en technische muziek te waarderen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Daar heb je dus de hoofdoorzaak van het probleem...zulke mensen verwachten dan wel dat je naar "hun muziek" luistert, het gaat er bij zulke lieden niet in dat je kotst van de meeste popstront/schlagers/weetikveelwatvoorzooi. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik werk in een zwembad, dus als ik daar metal ga opzetten rennen al die kinderen in paniek naar buiten |
|
op zich handig, kan je eindelijk rustig zelf gaan zwemmen |
|
ik loop stage in een apotheek: daar dus niet. en in de supermarkt waar ik zaterdags werk? Lijkt me ook niet echt, na werktijd zal 't vast wel mogen. Bij m'n vorige bijbaantje deed ik het wel altijd als ik schoon ging maken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik werk op een helpdesk, dus metal draaien zit er niet bepaald in als je de hele dag mensen aan de telefoon krijgt [edit: woordje vergeten} [Dit bericht is gewijzigd door innerlogicmarty op 14-05-2003 12:00] |
|
Ik mag zelfs headbangen op mijn werk! |
|
quote: Als ik dat op stage zou doen, zouden ze me toch echt wel even raar aan staan kijken! Zeker op stage heb ik trouwens m'n haar altijd opgestoken, niet zo hygienisch om met los haar allerlei geneesmiddelen te staan maken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Alleen voor 0800 en na 2000. |
|
quote:En van hoe laat tot hoe laat werk jij? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:0530-1630 [meestal]. |
|
quote:Da's lang! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zolang ik de speakers niet te hard zet mag dat gewoon I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb maar een bijbaantje, maar ik had ook ooit is mijn disc man mee met portable speakers. Een goed collega/vriend had toevallig dimmu mee, dus wij draaien in de pauze in kantine. Begonnen ze meteen te zeiken dat het geen muziek is. grrr |
|
hmm, nooit geprobeert eigenlijk, ik kan alleen in de pauze muziek luisteren. En aangezien mijn baas zo gristelijk is als de pest, zal het er van af hangen welke band, in de meeste gevallen dus niet |
|
Het mag wel, zou zielig zijn als het verboden zou worden, maar goed, dan komt er wel om de 5 min iemand zeiken over dat het geen muziek is etc. (als ik iets als bolt thrower draai iig) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
mijn bedrijfsleider is een egoist, trance mag wel hard aan na sluit, maar mijn muziek niet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja. Bazzio Attacks!!! |
|
Pauze? Wasdahhhh??? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |