|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
nee |
|
ik werk niet.... |
|
quote: Nee??? Wat doe jij dan de hele dag?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
sommige mensen studeren of zitten nog op school Je moeder. |
|
Alleen zachtjes, behalve als er verder niemand aan het werk is, dan staat de metal meestal behoorlijk hard! |
|
Ja zit het grootste gedeelte van de dag toch in de auto dus zoveel en zo hard mogelijk Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Yep.. heb een paar van mijn collega's zelfs aan de Iron Maiden ermee gekregen en ze zijn inmiddels ook al fervent Lords of Metal en Zware Metalen lezers.. |
|
ik ben verplicht metal te draaien, en moet het dan nog hard zetten ook terwijl ik nog heel de tijd bier voor mijn ogen zie passeren en hier en daar nog een optreden moet volgen gebeurd ook soms dat ik ceedees in mijn brievenbus krijg, nieuw materiaal (promo, noemen ze dat) ik kan ook niet kiezen welke soort metal ik mag draaien, het MOET iets zijn tussen 80's, black, death, thrash, power, heavy, dark, ... heel leuk zou ik mijn werk dus niet noemen If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 15-05-2003 10:45] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ben nu Finntroll aan 't luisteren op m'n werk.. Gheghe.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Tsja, heb mijn eigen bedrijfje. Dus UITERAARDT staat er de hele dag metal op, ik heb een makkelijke baas BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Nee, jij doet nooit wat! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Op m'n werk(plantenkwekerij) hebben ze sky-radio opstaan. Boringggg! En die gasten bij mij op de afdeling draaien soms wat hiphop. |
|
met hun zelf meegenomen gettoblaster. Zal wel leuk zijn om daar stiekem een cd van Nile ofzo daarin te doen . |
|
Ik zal het vast wel mogen, maar dan moet ik ook hun herrie aanhoren. En dat wil ik mijn trommelvliezen eigenlijk niet aandoen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Helaasch niet, maar de radio mag ook niet aan. Dus ik zit gelukkig ook niet de hele dag in die BrEeZaH "muziek". Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik mag wel metal draaien, is mijn beroep , maar metal muziek kan ik gewoon niet draaien, maar wacht maar tot ik eens een goeikope cd-speler vind, dan zal ik daar vast en zeker verandering in brengen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Op m,n stages heb ik eigenlijk altijd metal gedraaid. Ze hadden niet veel keus eigenlijk. Met gevolgen van dien trouwens(fronsende blikken ) En ik hou niet van softe metal als je naar m,n naam hebt gekeken |
|
bij de belastingdienst mocht het niet bij de champignonnen ook niet (baas werd een beetje boos toen ik pantera in de centrale cd speler schoof zodat het in 12 cellen kei hard stond) bij de triangel draaien ze altijd metal maar daar werk ik bijna nie meer en bij de bosuil ook bijna altijd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Werk bij de TPG, betwijfel of dat gewaardeerd gaat worden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik word op zaterdagmiddag altijd gekweld door de hiphop van mijn collega's: IRRITAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT! Dus...eens een cdtje Slayer mee is misschien niet eens zo'n gek idee. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
heb nu drie weken vroege shift, dwz radio Donna gvd (hoewel deze morgen November Rain opeens speelde, tja). Maar in de late shift zitten we met drie Metals, dus rock'n'Roll'! En als'k de nacht doe ben ik de enige Metal, maar die lui van de avond laten hun tapes en radio liggen Vorige keer heel't magazijn knettergek gekregen met The Stoned revolution (Kyuss, 7zuma7, Cathedral, Goatsnake, Spir. Beggars, etc etc) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:hij moet van zijn kostgangers, of hij krijgt ferm onder zijn voeten!!!!!!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |