|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
TE-RING hoe kan dat nu weer??!? |
|
das behoorlijk rap, om het maar eens voorzichtig uit te drukken... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
shiit wat een heerschend kapsel heeft die vent |
|
Kan dat?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat kapsel!! Die gitaar!!!! Zenial |
|
Mjag Michael Angelo....die staat ervoor gekend hé After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
1 woord: HULDE |
|
quote: maar spelen kandie Je moeder. |
|
Ik heb een hele video van die gast. Daarop legt ie al die truukjes uit. Iemand kopietje? |
|
Erg bekende proggitarist kennen jullie Marcel Coenen ? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-05-2003 15:35] |
|
Ehh ja |
|
Hmm kan ook goed spelen hoor maar hier gaat het wel over een heel ander kaliber. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik wil er best een jaar zo bij lopen als ik permanent zo kan spelen |
|
Gaat wel lukken denk ik. Mail me anders effe. Je gaat echt lachen om het kapsel op die video |
|
quote: never mind |
|
quote: Mijn verbinding is te traag om een filmpje te downloaden, maar ik heb wel eens wat filmpjes van hem gezien. Ik dacht eerst dat alles versnelt af werd gespeelt maar die gast speelt gewoon echt zo snel. |
|
After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
DCLXVI Je hebt meel |
|
quote: Die gast moet nu echt kappen! |
|
Michael Angelo mja, das die van NITRO (oa), en Jim Gillette's vaste gitarist, waar jullie allemaal al flink mee gelachen hebben in andere topics (assholes). bekend als uitvinder van de tweenekkige gitaar, die speciaal liet ontwerpen door... Fender geloof ik, kenners zien het wel. Verder nog samen met VAI een nr op de cd van SHOUT ingespeeld (nl In Your Face). Op de cd's van Nitro staat hij op foto met een viernekkige gitaar, maar zelfs hij kan dus maar twee armen tegelijk bespelen... tsss Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Zenial |
|
Die blonde is dus idd Jim Gillette, is twee meter hoog, en getrouwd met Lita Ford. Ik bekeek net het geposte videofragment en het model gitaar dat Michael erop bespeelt is datgene dat ontworpen is door zanger Jim Gillette himself. je moest JG eens horen 'AAAAAaaaaaaaaaaaaaaa' zeggen btw... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: LOL ik zou zweren dat t een vrouw was, en die 2 meter, is dat met of zonder haar |
|
zonder zn stage-act was een wijnglas breken door ertegen aan te schreeuwen, vergat ik bijna Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |