![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Is al een topic over volgens mij. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Saxon is gewoon ![]() ![]() changed to 'ouwe' ![]() |
|
verveelt u zich meneer krieg? saxon met biff heerscht!! ![]() ![]() ![]() |
|
Wanneer hou jij nou eens op met onzinnige domme topics te openen? ![]() |
|
saxon heerscht gewoon zwaar ( heerlijk van genoten tijdens victory op wacken ![]() ![]() ![]() |
|
quote: danku elfegevalletje ![]() ![]() |
|
wat was de eerste titel dan? dogs of war is wel een lekker nummer ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: er stond nog: "Met of zonder Biff" bij, leek mij een beetje onnodig ![]() Je undersign komt trouwens geweldig overeen met dit topic Aga ![]() ![]() ![]() |
|
de bassist was zat zaterdagnacht, ging bijna op zijn bek wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Saxon rules ![]() ![]() ![]() |
|
ik vind er geen kut aan...... ![]() |
|
maar goed dat jij een lekker kutje hebt ![]() ![]() ![]() |
|
quote: band bevat ook geen vrouwelijke leden ![]() ![]() |
|
maak het niet beter iig.... vind het gewoon puin.... ![]() |
|
Saxon is een hele gave band ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Saxon is DE Ultieme [Heavy] Metal band, en nix minder. Saxon is het tot vlees geworden begrip Heavy Metal. Wie dat niet snapt, is een van die mongolen waar ~Narsil het over had in het true love topic. zo. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
niet alleen beste heavy metal band maar gewoon de beste band ooit ![]() in December weer, met Doro als support ![]() Saxon heerscht, Biff Byford is geweldig, Nibbs is schattig hehe ![]() ik hoop Still Fit To Boogie nog eens live te zien ![]() ach alles heerscht! laatste albums iets minder als daarvoor, maar Don't Worry van Dogs of War is toch weer heel prettig ![]() ![]() |
|
Ik heb vanmiddag in een oud platenzaakje nog zo'n skaterboi "The Eagle Has Landed" aangeraden. Stond daar met een arsenaal aan Saxon materiaal in zn handen en wist niet wat 'ie moest kiezen, de arme schat. Die live-plaat met de uitvoering van "Wheels Of Steel" erop, geweldig!!! Vooral als Biff het publiek drie keer mee laat zingen en daarna zelf weer gillend invalt, kippevel moment ten top!! ![]() ![]() ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: je wordt oud None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote: Men is nooit te oud voor Saxon. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Saxon - Denim and Leather ruleD!!! Daarnaast het nummer "Crusaders" . . .fuck!!! Ik krijg er rillingen van! There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
quote: modcapaciteiten aan het testen? dat was een stelling, als je dan zonodig je eigen topic wil maak je die toch? Je moeder. ![]() |
|
Wheels of steel ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: het werd al als gewoon saxon topic gebruikt en neimand had het nog over die stelling dus ookal is elfengeval gay dit is imoh een goeie zet geweest ![]() |
|
Volgend jaar op Wacken open air inclusief "eagle" ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |