|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
was op wacken op weg naar mijn tent omdat er geen leuke bands speelden op dat moment toen ik opeens in de verte dit hoorde: "Motorcyclemaaaaaaaaaaannnn!!!" ik wist niet hoe snel ik terug moest lopen voor een optreden van 3 nummertjes! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
biff tijdens tijdens de handtekeningsessie, op wacken. pic by immortella |
|
ooooooooooooooooooh kreeg instant kippenvel toen ik scrollde! |
|
hier staan nog meer foto`s van saxon, en andere wacken fotos |
|
oeh foto 3 is erg |
|
Weer aan het luisteren geslagen na, jezus wat heerschd het toch. Laatst vertelde een oude man over hoe hij en z'n kornuiten helemaal tekeer gingen op saxon, prachtig. I am the 1%. |
|
VETTE BAND! |
|
Hehe, beetje gave topics omhoogschoppen idd een erg gave band! Laatst nog 3 LP's van aangeschaft Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Wie heeft "Lionheart" inmiddels al? Ik wel en hij heerscht! patch die erbij kwam is ook gaaf |
|
moet ik nog luisteren, laatst wel "Strong Arm of the Law" op LP aangeschaft. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Saxon! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Het nummer English Man O War is zo fucking sterk, echt te gek. De rest van de plaat is ook gaaf, maar dat nummer is absoluut het best. Verder vind ik de cd's Saxon, Denim And Leather en Strong Arm Of The Law het best. En terecht, geweldige band. Meeste albums zijn gewoon gaaf. |
|
goeie zuip en gezelligheids band op festivals, ik vind hun debuut het beste. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Saxon live blijft inderdaad erg gaaf, keer op keer. Mijn favoriet is Denim and Leather, maar vind eigenlijk alle eerdere platen even gaaf |
|
Ja gaaf he, 1e 5 albums zijn super. Live ook, dit jaar op wacken geweldig! wat een klasse! zzz |
|
Heb Lionheart besteld hoop dat ie vlug komt Ben 25 September naar het concert geweest was echt te gaaf. ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ze doen mij persoonlijk veel meer dan bijvoorbeeld maiden. |
|
Saxon is gewoon een van de meest geniale bands ooit They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
had net een progje gedownt en ingevuld op je dvd collecties in bij te houden en die gaf bij info van de dvd The Saxon Chronicles het volgende : On disc 2 in the TV section, wait until 'Breakfast with Biff' comes on. When Cheggers asks about the Crusader painting, a name pops up, if you press enter now, you'll be taken to a secret interview with the album artist [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 24-12-2004 2:27] |
|
Ik moet nog steeds een keer die tweede dvd erin gooien. Steeds kies ik toch maar weer voor dat geniale concert op dvd 1. Geweldig zowieso, die dvd. Een van de mooiste verpakkingen die ik heb. Life doesn't get much better than this! |
|
Geweldige life-act op graspop vorig jaar. Die zanger is geweldig grappig |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het optreden op graspop 2002 als afsluiter van de tent gaver vond. 2 uur set en nog meer dan een kwartier toegiften, geniaal. Die gast is idd een podiumbeest, vraag me af hoe lang het duurt voor hij zijn lichaam echt naar de ellende heeft geholpen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: hehe dvd 1 is inderdaad een geniaal concert, maar op dvd 2 staan ook wel enkele meesterlijke videoclips |
|
quote: Ben niet geweest dat jaar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |