|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, en meer dan 4... Trusten |
|
Moeten gemeente's opdraaien voor schulden van clubs Nee! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ze moeten al het geld aan de goudvishal geven!!! |
|
3 keer was trouwens toch ook al teveel naar mijn mening. Dat het na 1 keer niet lukt, kan gebeuren, maar na 2 keer niet?! dan ben je gewoon echt fout beter en moet je het zelf maar uitzoeken. |
|
|
|
Ik ren nooit achter een balletje aan . Ik heb wel eens last van schuim op de bek. |
|
Op zijn tijd achter een balletje aanlopen is best leuk hoor, alleen overmatige bierconsumtie in combinatie weinig beweging zorgt ervoor dat ik het geen hele wedstrijden meer volhou En op zich is het niet raar dat gemeentes een volkssport als voetbal meer subsidieren dan andere zaken. Alleen als voetbalclubs zo graag een bedrijf willen zijn moeten ze het ook maar kunnen redden zonder subsidie. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Oh, het gaat er dus om hoe VAAK er subsidie gegeven is? Wat te denken van de meeste instellingen, popcentra, enz. in een gemeente die ELK jaar subsidie krijgen? |
|
quote: je vergelijkt ten eerste 2 heel verschillende organisaties en bovendien krijgen sportclubs ook elk jaar een subsidie. De subsisies waar het nu over gaat zijn extra. |
|
Vandaag 4-1 gewonnen van Haarlem!! Zo'n kluppie mag toch niet verdwijnen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |