|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dames en heren, het is gedaan met de nederlandse economie. We zitten officieel in een recessie... We are doomed, dit komt nooit meer goed... discuss: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het kom toch steeds weer goed? Is n golfbeweging dacht ik... persoonlijk ervaar ik de recessie vooral in het feit dat ik geen nieuw werk kan vinden |
|
Pffff, als we in Nederland vijf dagen achter elkaar warm weer hebben hebben we officieel een hittegolf. Als we in Nederland twee kwartalen achter elkaar economische teruggang hebben spreken we van een officiele recessie. De Nederlandse economie zit al drie jaar in het slop, wat dat betreft is er weinig nieuws onder de zon. Recessie nu? Tja.. al drie jaar lang hebben de grote bedrijven geen geld om uit te geven.. het enige verschil is dat het misschien nu alleen nog maar erger wordt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zie het positief, nu is de klant weer koning en misschien doen ze nu wat moeite voor je in de winkels I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: T is idd wat hard zoekn, maar t hangt natuurlijk af van welk soort werk je zoekt: ik zie hier en daar toch vrienden aan een nieuwe job beginnen. Ikzelf zit daarentegen ook wat in het slop wat een andere job betreft. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ach, m'n aandelen stijgen gewoon rustig door. No worries, right? The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: Agree |
|
Zolang ik nog niks merk in mijn portemonnee is er niets aan het handje. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Jij woont nog bij je ouders? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
What goes up must come down.. Ach ja, wat wil je, met dit systeem.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wat is er dan mis met dit systeem? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nou moet je natuurlijk geen moeilijke vragen gaan stellen! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Sorry I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Goed gezien Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dan tel je niet mee wat mij betreft (no offense). Maar ga maar eens aan je ouders vragen of ze de afgelopen 3 jaar iets in hun portomonnaie gevoeld hebben. Reken voor de gein eens uit wat de kosten per persoon van de maaltijd die je iedere avond voor je neus hebt staan zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Goh! Breek me de bek niet open! Ik zei dat omdat ik niks snap van economie. Een wereldeconomie gebaseerd op speculatie is mijns inziens complete waanzin, maar wie ben ik zonder economie-diploma hee. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Precies! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja mijn ouders hebben gemiddeld minder geld op het moment vergeleken met een aantal jaar geleden. Maar dat betekent dat we misschien iets minder luxe-artikelen kunnen aanschaffen (hoewel... net 2 nieuwe banken, 10.000 euro). Nog niks om je zorgen over te maken zover IK kan vertellen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Recessie, dal, opleving, top, overbesteding, neergang, recessie....toch??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hoe heet het ook alweer als de economie op en neer gaat? Ik moet het kennen voor mijn examen maar ben het vergeten. |
|
quote:ja dacht ik ook... iedere 7 jaar ofzow... na ja.. komt wel weer goed. heb zoveel vertrouwen in nieuw kabinet. zij gaan ons vast redden van den ondergang... |
|
quote: Fluctuatie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: conjunctuurbeweging (eergisteren eco geleerd voor examen ) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ach, ik heb er ook geen kaas van gegeten. Maar ik kan wel kijken naar andere landen en dan zie ik toch wel dat wij het hier helemaal niet slecht hebben. Zelfs met de dingen die niet goed zijn geregeld, want het is een illusie dat je een perfect systeem kan ontwikkelen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat bedoelde ik inderdaad! Dankjewel! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |