IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Recessie Vorige pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 03-09-2003 20:14 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:14 schreef ghoulliette het volgende:
heb je alweer een baan dan, doe je snel.

als de economie starks aantrekt en ik opeens meer uitkangeven is dat alleen maar mooi natuurlijk
Heb je het goede nieuws van Jenje gemist?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 20:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja ben niet meer zo veel online, zal wel door de "recessie" komen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-09-2003 20:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:14 schreef Jenje het volgende:
Nou, probeer maar eens passend werk te vinden, dan merk je dat het een stuk moeilijker gaat dan een aantal jaren terug.

@Ghoulash; ja, tijdelijk weliswaar maar ik werk!!!

voor jou, gefeliciflapstaart


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:18 schreef ghoulliette het volgende:
voor jou, gefeliciflapstaart
HA ... ik pak mooi een palmpje!



anonymous
Usericon van anonymous
Posted 03-09-2003 20:19 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 20:17 schreef ghoulliette het volgende:
ja ben niet meer zo veel online, zal wel door de "recessie" komen
Ja, zie je wel, echt wel een VETTE recessie!!! Maar goed, hij heeft dus weer werk zie het blij topic (dacht ik).


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-01-2004 12:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

"Kabinet praat economie de put in"

Door steeds negatieve mededelingen te doen over de Nederlandse economie, hebben premier Balkenende en vice-premier Zalm de economie beschadigd. Het kabinet heeft om politieke redenen bewust een te negatief beeld geschetst, vinden economen.

De economie in Nederland kromp het afgelopen jaar met 0,75 procent. Dit werd vooral veroorzaakt door tegenvallende consumptie. Een deel van de verklaring hiervoor is volgens de economen het effect van de aanhoudende somberheid van bewindsleden. "Het kabinet heeft de economie extra de put in gepraat," aldus de Amsterdamse econoom Bas Jacobs. "Het kabinet had de bezuinigingen met een visie moeten onderbouwen in plaats van dreigen met onheil," vindt de Utrechtse econoom Harry Garretsen.

De economen vermoeden dat het kabinet de sombere mededelingen deed om politieke redenen. Bezuinigingen zouden zonder economische noodzaak immers moeilijk uit te leggen zijn.

Minister Zalm heeft de afgelopen jaren geleerd om "nooit te laten doorschemeren dat het 'lente' wordt, omdat dan de neiging om door te pakken onmiddellijk verdwijnt," aldus een woordvoerder. Nout Wellink, de president van de Nederlandsche Bank, zegt echter wel een "prille lente" te zien voor de Nederlandse economie.

Bron: Fok!/De Volkskrant


I'm not being rude. You're just insignificant.


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-01-2004 12:52 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Kijk ze kunnen wel iets daar in den haag.



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 07-01-2004 12:55 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

toen er besprekingen waren tussen PvdA en CDA hoorde ik op de radio , dat de economen ( ook cda economen ) een andere mening hadden dan de minister-president , over wat beter beleid is mbt economie , blijkbaar hebben de economen gelijk gekregen .



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2004 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

like DUH


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 12:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Als het op de lange termijn tot de gewenste resultaat leidt: minder onverantwoorde overhiedsuitgaven, dan heb ik er weinig moeite mee.

Ik geloof echter niet dat mensen zich zo makkelijk door praatjes op 2Vandaag laten beïnvloeden. Wat ze dagelijks op straat zien, op hun werk meemaken, bij collegabedrijven zien etc. etc. zijn de dingen die een positieve danwel negatieve outlook beïnvloeden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2004 13:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 12:56 schreef Chelman het volgende:
Als het op de lange termijn tot de gewenste resultaat leidt: minder onverantwoorde overhiedsuitgaven, dan heb ik er weinig moeite mee.

Ik geloof echter niet dat mensen zich zo makkelijk door praatjes op 2Vandaag laten beïnvloeden. Wat ze dagelijks op straat zien, op hun werk meemaken, bij collegabedrijven zien etc. etc. zijn de dingen die een positieve danwel negatieve outlook beïnvloeden.


Iedere keer als ik in de stad kom of om booschappen ga is het ik-weet-niet hoe druk en heeft iedereen zijn tassen vol met gekochte spullen (behalve ik dan ) Als dat een recessie is wil ik wel eens weten wat het consumptiepatroon moet zijn onder normale omstandigheden.
Ik ben er vast van overtuigd dat Balkenende en co. de zaken (zeer) sterk overdrijven om hun veranderingen door te kunnen drammen.
Hoe eerder dit leugenachtige kabinet valt hoe beter.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 14:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 13:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Iedere keer als ik in de stad kom of om booschappen ga is het ik-weet-niet hoe druk en heeft iedereen zijn tassen vol met gekochte spullen (behalve ik dan ) Als dat een recessie is wil ik wel eens weten wat het consumptiepatroon moet zijn onder normale omstandigheden.



Tassen vol met spullen uit de Hema betekent toch een achteruitgang t.o.v. tassen vol uit de Bijenkorf bij wijze van spreken.

Bovendien bestaat de economie niet enkel uit particulieren maar ook uit bedrijven...

quote:

Ik ben er vast van overtuigd dat Balkenende en co. de zaken (zeer) sterk overdrijven om hun veranderingen door te kunnen drammen.
Hoe eerder dit leugenachtige kabinet valt hoe beter.


Liever dit kabinet dan eentje die de zieke verspillende politiek uit de voorgaande jaren niet durft om te draaien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2004 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Recessie is ff goed voor Nederland, werd een beetje een decadente bende hier ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 14:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 14:30 schreef Jenje het volgende:
Recessie is ff goed voor Nederland, werd een beetje een decadente bende hier ...



Decadent, wat een onnozel, subjectief en nietszeggend begrip.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2004 14:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 14:29 schreef Chelman het volgende:
....dan eentje die de zieke verspillende politiek uit de voorgaande jaren niet durft om te draaien.



ja daarin heb je wel gelijk. Maar het gaat in de mate waarin en de snelheid waarmee het gebeurt waar ik moeite mee heb (daarin verschillen wij wel van mening).


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen