|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-05-2003 13:16] |
|
Ze spelen ook op het Metalundergroundfest op 6 en 7 juni in OJC De Klos in Emmeloord. Andere bands die dan spelen: Angels Decay, Katafalk,The Embodiment, Flesh Made Sin, Control Human Delete e.a. |
|
Het ene optreden is dus in Enschede en het andere in Emmeloord. Jammer, ik wil (de oude) Altar graag in Groningen zien. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Kelder (zang) ben niet zo'n fan van zijn gebrul. heb ze toendertijd meerdere malen gezien, hij kreeg ook altijd zo'n enorm rood hoofd door het brullen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-05-2003 15:43] Oud Vuil. |
|
quote: Ze staan toch ook op Stonehenge ? |
|
Heb ze ooit gezien op Waldrock. Leek meer op een standup comedian. Dit soort mensen maken het metalgenre belachelijk! Allemachtig wat een losers, nee lompe boeren bedoel ik. En z'n toespraakje over TMF was helemaal om je rot te lachen. Wat zeg ik, huilen! Goeie Nederlandse metal is schaars. Lemur Voice is prima te pruimen en Gorefest kan er ook nog mee door, maar Altar is mest. |
|
quote: Lemur Voice bestaat toch al een tijdje niet meer... |
|
Hmmm, dan is goeie Nederlandse metal helemaal schaars. |
|
Anders hou je je bek even met dat debiele gepraat. |
|
quote: Voel je je aangesproken? |
|
Daar zie ik geen reden toe, maar punt blijft dat je alleraardigst veel onzin uit die kutsmoel van je gooit. |
|
Iemands muzikale voorkeur (smaak) als onzin bestempelen, is ook niet bepaald logisch. "Ik vind dat niet leuk." "Da's onzin." Touché, pussycat! |
|
Het gaat Deathwish niet om mijn muzieksmaak, maar puur en alleen om het feit dat ik Altar als lompe boeren bestempelde. Hoogstwaarschijnlijk beledig ik daarmee zijn bloody roots. Vergeet niet dat hij trots loopt te pronken met de Friese vlag. Deathwish, maak je maar niet zo druk, ik kom zelf van oorsprong uit Drachten. In feite ben ik je uhm, broeder.... |
|
Frisian Brothers, in da house. Anyway, voor een deel ben ik het wel met je "lompe boeren" theorie eens. In die zin, dat de muziek vrij recht toe recht aan is en bepaald niet vernieuwend (ook al is dat natuurlijk niet altijd een criterium). Qua personen vind ik ze op zich best ok (geen boeren), maar ik heb ze van dicht bij meegemaakt in de periode dat het Kelder op persoonlijk vlak niet erg voor de wind ging. Dat werd op anderen afgereageerd en het stomme is dat je daardoor onbewust de band ermee (lomp gedrag) gaat asocieren. Onterecht natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 19-05-2003 15:10] Touché, pussycat! |
|
Metal moet juist lomp zijn, en lomp gedrag is het mooiste wat er is. Ik snap niet dat je daar op tegen bent, terwijl je metal wel kan waarderen. |
|
quote: Tegenstrijdig! Je houdt van lomp gedrag, maar kan mijn houding niet waarderen. Rara hoe kan dat.. Oja, je hebt blijkbaar niet helemaal begrepen waar het in de metalscene om draait. Metal hoeft helemaal niet per definitie lomp te zijn. Het een een muziekgenre waarin artiesten net zoals in alle andere genres GOEDE muziek horen te schrijven. Doen ze dit niet, dan vallen ze af. Als je van lomp gedrag houdt, dan moet je naar een voetbal wedstrijd gaan ofzo, NIET naar een metalconcert. Daarom is de sfeer op een gemiddeld metalfestival ook stukken aangenamer dan op een gemiddelde voetbalwedstrijd. Jij houdt je krampachtig vast aan het vooroordeel wat er over hardrock/metalfans heerst. Het zijn niet allemaal zoals jij suggereert lompe en ongemanierde figuren, integendeel. En als ik me stoor aan het kinderachtige gedrag van een stel volwassen kerels die zich uitgeven voor muzikanten, dan mag ik dat toch wel degelijk laten merken! Zeker op een forum wat daarvoor bestemd is. Duidelijk? En ik kan het al helemaal niet op prijs stellen, wat zeg ik, over m'n kant laten gaan wanneer er een 1 of andere flapdrol komt opdagen die mij uitmaakt voor een debiel met een kutsmoel. Ook dan zal ik mijn ongenoegen uiten! Het is jammer dat ik mezelf op deze manier moet introduceren, maar hij liet me geen keus, wat moet dat moet. Ach, weten jullie gelijk waar jullie aan toen zijn. |
|
YOUTH AGAINST CHRIST is een van Neerlands beste death-metal juweeltjes uit vervlogen dagen. In de dagen was ALTAR nog bruut op het podium. Hopelijk brengt ALTAR-native ons terug naar die hoogtij dagen. |
|
ALTAR-Native staat niet op het festival in Emmeloord (ook al staat het op de site) Deze originele bezetting doet maar 2 shows! 1 clubshow , 31 Mei in Atak dus en 1 festival, Stonehenge dus. En deze bezetting heeft niet op waldrock gestaan, deze bezetting is van de demo And God created Satan.. to blame for his mistakes en van de "Youth Against Christ" cd/lp Daarna andere leden. |
|
SCRAP moet zijn bek houden, en mooi netjes naar een EO jongerendag gaan. |
|
Jongens, Enschede 31 Mei, ik probeer er te zijn, en mijn Slayer-geroep zal deswegens, mits mijn aanwezigheid verzekerd, niet van den luchte zijn. [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 21-05-2003 1:19] Dit slaat nergens op. |
|
yep ik denk dat ik er ook ga komen! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Nou, misschien ben ik er ook wel. |
|
Ze spelen ook op 25 october op Bang your brain-festival te Roeselare, België |
|
quote:dacht dat we naar germany gingen, maar altar... nee geeen zin in Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Nou nou nou, zo enthousiast?! Touché, pussycat! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |