|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is anders een topic over dit festival, weer wat beneden op de pagina. |
|
quote: Hier tel ik toch echt drie optredens... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik keek alleen naar de getalletjes, aannemende dat dit de data van de optredens waren.'k Zal in het vervolg beter opletten. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Awesome, 666 posts... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
-offtopic: Waar kun je dat toch zien hoe veel posts ik heb? Ik zat me zo te verheugen op mijn 666e post en nu mis ik 'm bijna! Ik ben niet helemaal alert vandaag...ik zie het al, in je profiel.... [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 21-05-2003 16:31] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Je zit nu op de 667, als je 't wil zien moet je op dat grijze logo in de rechter bovenhoek van je bericht kijken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Op naar je 777e post... |
|
Omhoog kreng! |
|
ik ga er vrijdag heen in St. Niklaas |
|
Blijf het dus wel een vettige band vinde, wie durf ons fetival dan eigenlijk nog soft te vinden! |
|
quote: Je rekende er Bang your brain op 25 oktober nog niet bij! check onze site! www.bangyourbrain.be.tf |
|
gister de 'nieuwe' Altar gezien.. samengevat: *GAAAP* |
|
vanavond ns ff kijken in atak; ik verheug me eigenlijk meer op deification |
|
zo net terug. Deification en Altar waren gaaf (ondanks onstrakheid van de drummer van Altar). I.N.R.I. was weer saai, net als de vorige keer dat ik ze gezien heb. Tijdens de Sepultura cover van Altar bekroop mij een licht "melancholiek gevoel" ((c) Claw ende Fristi drinkende vrienden ) . Heb me prima vermaakt en nog een aantal Zetemmers gesproken. *edit: tiepvauten [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 01-06-2003 1:12] |
|
Nah, geen Mörke gezien, wel een djkrizz, maar <cruif modus> das logisch </cruif modus> [edit] En I.N.R.I. rost gewoon , geen twijfel mogelijk, al is dat iin die hitte in Atak moeilijk uit te houden... [Dit bericht is gewijzigd door Luiheidsgoeroe op 01-06-2003 5:31] |
|
wat was altar ongelovelijk kut zeg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik kan niet zeggen dat altar ooit een echt fatsoenlijk cd heeft uitgebrach, hoogstens enkel aardige nummers. dat de band zich heeft verdubbeld is dus niet om te lachen. als we nu twee pestilence's, sempiternal deathreigns zouden hebben zou natuurlijk wel leuk zijn. |
|
zo zie je maar, dat klonen niet altijd zinvol is. Oud Vuil. |
|
alle drie de bands waren toppie (auw mn nek....) |
|
Ik vond het geluid bij Altar verassend goed voor Atak standaarden. Deifecation: altijd leuk. I.N.R.I. : herrie (in de negatieve zin van het woord) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
alleen jammer dat I.n.r.i er weer tussen stond maar voor de rest een goede avond |
|
quote:hmmm, vond ik de beste van de avond hoor Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Deifecation : great as ever. Zelfs de fuck-ups waren geweldig INIR: kan me gewoon niet blijven boeien, 3 nummers en ik ben weg Altar : GODVERREDOMME wat lekker |
|
I.N.R.I Herrie???? Kinderen kinderen toch!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |