|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer, is een leuke tent |
|
Inderdaad, zou zonde zijn !! Leuke tent, vooral die kuttrap van de backstage-ruimte BLASTBEATS FOREVER |
|
AAAH NEE! Dat zou zwaar kut zijn. Dat is de enige zaal in Nederland die regelmatig hardcore concerten geeft. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En daar gaat er weer een... Nou hopelijk niet, dat zou een gemis zijn. |
|
argh dus geen metal meer in Arnhem (die 2 keer per jaar in willemeen telt niet) vandaag is er trouwens een protest georganiseerd tegen het sluiten van poppodia. Het is in Amstelveen en heeft "Politics are Dancing" oke de titel is lame, maar het is voor een goed doel. Voor meer info ziet www.sp.nl (nee natuurlijk is zoiets niet georganiseerd door een andere partij) Er zal ook een optreden van Ceasar bijzitten (voor wie dat kent en of leuk vindt) En er zijn verschillende workshops |
|
Zou erg klote zijn. Ben er het laatste jaar best vaak geweest... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Waarom in Amstelveen? Dat moet in Den Haag. |
|
quote: Omdat de P60 ook op de lijst staat om gesloten te worden. Bovendien wordt er niet alleen geprotesteerd maar ook naar mogelijke oplossingen gezocht (zie het andere topic over poppodia) |
|
Ik ben voor sluiting, als ze zichzelf niet kunnen bedruipen. Gemeentes hoeven niet bij te dragen voor de hobbies van sommige mensen. |
|
jammergenoeg krijgen bands geen miljoenen per jaar voor drie geslaagde optredens (= gelijk aan doelpunten) |
|
Hahaha "1-0" |
|
eerder 1-0 voor meneer filosofem dan. Als je zeurt dat voetbalclubs geen subsidie moeten, dan dit soort zaken ook niet. Hoewel het wel zonde is als de goudvishal dichtmoet, leuk zaaltje wel. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Tsja, het blijft belachelijk dat voetballers bakken met geld krijgen en bands niet. En ze doen allebei hetzelfde. Mensen vermaken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
H-K voetbal is FOR PROFIT. Zaaltjes zijn over het algemeen NIET for profit. |
|
quote: Bij de voetbalclubs is het gewoon wanbeleid. Bij de popcentra is het meer onmacht. Is niet met elkaar te vergelijken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm dat zou niet gaaf wezen . Hopelijk wordt er bij betaalt door de gemeente. Als het zo door gaat moet je straks naar het buitenland om nog bands te kunnen zien |
|
quote: Waarom wordt er dan entree geheven? En zijn er zalen als de HEINEKEN music hall? Verder krijgt ook nog eens ieder popcentrum subsidie. 99 % van de bevolking van een stad komt er meestal niet eens. |
|
Zou erg jammer zijn. Ik ben er toch behoorlijk lang naar concerten geweest en het was altijd een erg gezellige zaal. |
|
quote: Profit=winst. Entree, sponsoring en subsidie zijn nodig om de kosten te dekken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Kostendekking. Hallo zeg, het kost ook geld hoor. Het is niet zo dat als ergens geld voor gevraagd wordt, er meteen winstoogmerk is. Voor het lidmaatschap van een bibliotheek of een bridgeclub moet je ook betalen! Lijkt het maar zo of is dit de roemruchte Hollandse zuinigheid die opspeelt? quote: Weet ik veel, dat moet je aan Heineken vragen . Ik denk ook niet dat die zaal subsidie krijgt. quote: Klopt, maar een popcentrum krijgt dan ook maar een grijpstuiver subsidie terwijl de clubs miljoenen krijgen. |
|
Terwijl jullie er nog even over door praten ga ik zaterdag gewoon de Goudvishal sponsoren door naar Terror te gaan. Gaan er nog mensen mee? Doe het voor het voortbestaan van de GVH I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Misschien krijg ik morgen wel zin om Terror te zien... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
13.500 euro subsidie.. hmmz das wel bar weinig bij de mezz krijgen ze een bedrag van rond de 325.000 euro per jaar waarvan de helft opgaat aan vaste werknemers hiervoor moeten 170 culturele activeiten per jaar gedaan worden. Techno is ook verantwoord cultureel tegenwoordig.. Voor zover ik het begrepen heb in de vorige vrijwilligersvergadering.. [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 16-05-2003 16:36] |
|
Hiervoor moeten 170 culturele activiteiten per jaar gepland worden waar techno ook onder schijnt te vallen.. Sorry voor de duppelbost maar de edit deed het niet om een vage reden [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 16-05-2003 16:38] |
|
Wel, maar dat is een bug. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |