|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, niet dichtgaan |
|
kut, naja in september was mij concert gaan toch over. |
|
Kunnen de Goudvishal en Willemeen niet samen gaan en iets uitbreiden? |
|
quote:dat zijn niet echt vriendjes volgens mij |
|
quote:Is misschien een leuk ideetje... ga er naar toe en vraag het... FREEZE |
|
quote: Uitbreiden, nu weet ik niet of jij weet hoe de willemeen eruitziet en wat haar ligging is? |
|
quote:hehe jah, ze kunnen nog wel een zaaltje bouwen op die weg die daarvoor loopt |
|
quote: Ja, ik weet hoe het eruit en waar het ligt Keej, uitbreiden daar wordt lastig en is het al een redelijk grote zaal, maar misschien kunnen ze samen gaan? of gewoon meer Metal in de Willemeen laten komen. Maar is het zeker dat de GVH dicht gaat? |
|
quote: willemeen open air |
|
Neem dan meteen het hele Willemsplein op dat grasveld daar |
|
quote: die berm bedoel je |
|
of ja we gooien al die gebouwen dr naast plat. toch geld zat... |
|
quote:hehe ja idd, met die mooie bloemetjes |
|
quote: gaan ze wel doen geloof ik, iets met dat station en nieuwe plannen bla bla etc, alles platgooien. Maar waarom gooien ze de jacobiberg niet dicht dan, die ligging is toch kut en er speelt echt nooit wat |
|
quote:mjah beetje krom om dan de goudvishal waar nog wel wat speelt dicht te gooien.. maar jah. |
|
quote: Ze gaan vanaf de VVV naar het station een nieuwe winkelstraat aanleggen, waar die parkeergarage staat. (heb laatst werkstuk voor AK over Stationsvernieuwing in Arnhem gemaakt ) quote: Maar dat is toch ook grotendeels oefenruimte's + "leslokalen" ? |
|
Ik kom net bij de GVH weg en heb daar een paar mensen gesproken. Wat men me daar vertelde is dat ze zeker niet dicht gaan. Ze hebben op dit moment problemen met de subsidies en gaan straks een zomerstop houden. Maar daarna gaan ze gewoon weer door. Hateplow gaat er nog spelen. En Desaster ook nog I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ah cool Desaster nog eens zien... Oh nee ze hebben een andere zanger. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Haatstrijd We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: JEUh! |
|
Mooi nieuws Xnegative! |
|
Ehm, even voor de duidelijkheid. Ik heb dus met vrijwilligers van de GVH gepraat. Er is dus niks officieel. Geen statement ofzo. Maar ik ga ervan uit dat die gasten wel weten waar ze het over hebben. Hoewel de GVH wel met sloopwerkzaamheden bezig is: American nightmare Poison the well Terror Hateplow Desater Na al die bands kan de tent toch nooit meer heel zijn I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Beetje raar, dan, want dat zou betekenen dat die journalist de helft uit zijn duim heeft gezogen? Hoe dan ook: goed nieuws! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
stukje uit de nieuwsbrief: quote: Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |