|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De riff van Pantera - "Walk" is wel een om in te lijsten BLASTBEATS FOREVER |
|
opeth heeft ruige riffjes in het alggemeen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Destroy the Opposition van Dying Fetus zit er vol mee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Death - Lack Of Comprehension Die riff meteen na de solo |
|
MESHUGGAH |
|
quote: Zeker en op Killing |
|
Dillinger Escape Plan AAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH!!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Cannibal corpse heeft vette riffs, die eerste riff van fucked with a knife bijvoorbeeld No meat is sweater |
|
Destruction riffs heersen de pannen van het dak |
|
quote: ...I'll say... *probeert riff na te neurien: twiediediediedi-pling-twiep-twieddediediedie-pling-pling-tiedeliedelie* |
|
Dissection - Soulreaper op 4:50 is helemaal geweldig, helemaal als die DB invalt.. waah, alleen veel te kort Dissection Thorns of Crimson Death op 4:25 gruwelijk! Dissection Somberlain intro.. *zucht* Dissection over 't algemeen gewoon alleen maar onmenselijke riffs.. te gekke band gewoon hehehe, xal nog wat andere bands bedenken. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Immortal - At the heart of winter op 3:35 AAAARGH das nog steeds een van m'n favos... zo heerlijk gespeeld Morbid Angel - Sworn to the Black.. geniale riffs Darkthrone - Transylvanian Hunger Nasum - zo'n beetje elk nummer, hehehe Satyricon - Repined Bastard Nation, die riff door 't hele nummer, heerlijk! Vader maakt over 't algemeen heerlijke riffs.. Slayer duh.. Desaster!!! echt zo'n beetje alles.. meesterlijk |
|
Metallica - Blackened Pantera - The Art Of Shredding en de snellere riff in "This Love" alles van Anthrax alles van Forbidden alles van Death Annihilator - Imperiled Eyes verder hebben de volgende bands imo sterke riffs: Iced Earth, Heathen, Slayer, bwah gewoon alle bay area shit en veel valt me nu niet in hehe |
|
Messiah - beginriff van For Those Who Will Fail!!! Zenial |
|
Pain of Salvation Nile Disgorge(usa) ik hou gewoon van deze band Ouwe Dream theater Devourment Skinless |
|
de riff in het liedje Same old Song van Pain is gruwelijk aanstekelijk. signature |
|
De riff(s) van Mercyful Fate zijn ook heersch |
|
Obituary - THREATENING SKIES signature |
|
Obtained Enslavement - Soulblight , ergens halverwege.. bij de versnelling van het nummer (heb 't nummer zo ff niet bij de hand) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-07-2005 22:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Deicide - Deicide/Legion/once upon the cross etc. Exodus - Bonded By Blood/Pleasures Of The Flesh Pantera - Vulgar/Cowboys etc. Testament - Legacy/New Order Nocturnus - The Key/Thresholds etc. noem het allemaal maar op. edit: Necrophagist ook nog ff noemen, deze band heeft me een partij aparte riffjes [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 22-07-2005 22:47] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Main riff van ripping corpse van kreator blijft heerlijk, veel van de oudere Darkthrone nummers hebben geweldig hypnotiserende riffs. Mainriff van procreation of the wicked van celtic frost. Oew, zo kan ik ook wel blijven doorgaan. |
|
De riffs op Lazarus Blackstar's Revelations .. brr broem broem |
|
Obituary - Redneck Stomp |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |