|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit nu een nummertje te beluisteren van El Cielo, en het klinkt inderdaad zeer aardig. Ff door laten draaien die download. [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 16-05-2003 23:45] |
|
Ja deze band is niet mis! Kijk eens op www.dredg.com geflipte site dat wel maar de muziek heerscht! wat een schitterende stem heeft de gast! I Find That I Am Not There... |
|
Al veel over gelezen. Schijnt een geweldige band te zijn. Maar es even naar de platenboer om deze te betsellen... |
|
Doe jij dat 's effe Marty! Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Even gebeld met onze lokale platenboer. Hij blijkt al in de bakken te staan. Deze week eerst maar eens beluisteren al had ik via via al vernomen dat dit echt een Marty-schijf is (om het zo maar te noemen) |
|
is echt de moeite waard jonks!!! ik vind het erg mooi! luister eens naar het nummer Same Ol' Road mooi mooi mooi! I Find That I Am Not There... |
|
Zo wist niet dat er van deze band ook een topic was! Heb beide albums, zeker een hele goeie band! Heb ze zelfs een keer live gezien! Was wel als voorprogramma van Alien Ant Farm |
|
Zeker een leuke band. El cielo is een hele gave cd om in de auto op te hebben wanneer je op de snelweg rijdt met gebliksem en gedonder. Echt geweldig. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ze hebben net een remaster demo cd uitgebracht genaamd: Coquette. Die moet u hebben!!! ik hoor in deze muziek echt wel een beetje katatonia..... wie meer? I Find That I Am Not There... |
|
kzit weer eens EL Cielo te draaien. MACHTIG!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Wanneer komt er weer eens een nieuw album uit? Ik draai deze band echt veel te weinig eigenlijk... |
|
Oh zeker een mooie band. K'heb net het nieuwe album (Catch without arms) en ze zijn wat poppier geworden lijkt het, maar nog steeds enorm sterk. Ik denk dat de plaat wel nog effe bij me moet "groeien", want op het eerste gehoor doet het me al met al wat minder dan het El Cielo album (hét meesterwerk). Anyway, gewéldige rockband. |
|
Zojuist El Cielo beluisterd. Man man, prachtige muziek. Met name de stem van de zanger is zeer sfeervol. Die stem doet mij trouwens aan iemand denken maar ik kan er nu niet opkomen. De muziek grijpt je en na een uurtje wordt je weer losgelaten. Dromerig is wat mij betreft het omschrijvende woord. [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 17-06-2005 22:11] |
|
Heb ook Catch Without Arms gehoord en dit bevalt me idd prima. Goeie zanger vooral Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb Catch without Arms beluisterd. Mijn indruk is dat er meer "pakkende" nummers opstaan. Gitaarriffs zijn wat feller. Dromerige (rustige) nummers zijn overigens ook aanwezig. Wederom een sterke plaat. |
|
Heerlijke plaat is dit Catch Without Arms zeg! El Cielo mag er ook zijn, maar CWA is voor mij net weer een streepje sterker. Naast de genoemde lof voor de zanger, zijn het ook geweldige muzikanten! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Je moet Leitmotif (eerste CD van ze) ook maar eens beluisteren. Is iets steviger van aard. |
|
kom er nu pas achter dat ze 9 juli live te bewonderen waren in de Melkweg. Iemand nog geweest? |
|
quote: Nee, te ver weg helaas. |
|
luister nu weer eens El Cielo, vetje cool!!!! een die nieuwe downloaden! I Find That I Am Not There... |
|
oeh, CATCH WITHOUT ARMS is echt geweldig zeg! wat een mooie band is dit! I Find That I Am Not There... |
|
quote: In eerste instantie vond ik deze cd iets minder dan El Cielo. Maar ik moet mijn mening herzien. Het is een groeibriljantje. Grote klasse. |
|
quote: |
|
CWA begint richting mijn top 10 van 2005 te kruipen...wat een klasseplaat is dit! NP: Dredg - Bug Eyes Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
grmbl... vind toch te poppy hoor. Wat moet ik hier goed aan vinden? signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |