|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
*schop* Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Emmeloord ligt vlakbij Kampen.De line up is trouwens erg aantrekkelijk vind ik persoonlijk. |
|
Vooral de vrijdag met Angels Decay |
|
quote: Zeg dan dat het dichtbij zwolle licht dan heb ik nog een idee , heb het al zelf opgezocht was gisteren gewoon lui. Beetje ver weg denk ik. Wel lachen opzich aangezien ik meer dan de helft van de line up niet ken. Kan ik weer wat nieuwe bands leren kennen. [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 19-05-2003 15:58] |
|
Ik weet niet waar deze info vandaan komt maar Callenish Circle speelt niet op dit festival. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
als orion gaat ga ik ook "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:klopt... op de site is het al verandert in Altar, line-up verandert met de dag Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zo, die programmeur heeft echt zijn best gedaan om ALLEEEEEEEEEN maar RUK BANDS neer te zetten zeg.. ALLEEN FLESH MADE SIN heerst! i'm worse than hitler |
|
6 juni = onheil 7 juni = boombaard nej denk nie dat ik er ben. |
|
quote:Tssss, Kattebak en Seizure spelen ook, hoor (en nog veel meer, maar dit waren de eerste die me te binnen schoten). Touché, pussycat! |
|
ja.. katafalk is ook nog wel ok ja.. aardige gasten.. 2 weken terug nog mee gespeelt in Belgie... i'm worse than hitler |
|
tegelijk met het rockhard festival! ik zal er dus niet zijn! |
|
quote: En Angels Decay !!!!! |
|
quote: Ik ga vrijdag naar Emmeloord, en zaterdag en zondag naar Rock Hard |
|
OOooohhh Constant Paranoia speelt Misschien ga ik wel... Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: ik word wel heel nieuwschierig naar de oorzaak van je ban "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hm, vrijdag Blind Guardian, maar heel misschien kom ik zaterdag nog 8) NP: Wizard - The Powergod For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Monastery! en Katafalk! Ik ben van den partij vrijdag I have dreamt the dreams that will come true |
|
*up* |
|
Fuck... 20 euro..(voor het hele weekend, dat wel) ga wel maar vind dit wel een uitzuig bedrag voor die line-up .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-06-2003 17:11] |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zo maar weer die kant op .. gisteren was wel ok.. Control Human Delete was wel aardig, maar had slecht geluid (naar mijn idee), Monastry was gaaf!, Angels Of Decay vond ik niet veel aan eigenlijk.., maar mies is wel een aardige gast , Katafalk was ook wel ok |
|
quote:zoveel apparatuur en er dan niet mee om kunnen gaan is iets wat heel vaak voorkomt, ik vond persoonlijk AD erg goed, de rest was übersaai naar mijn mening... dooie lullen allemaal daar in emmeloord trouwens [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 07-06-2003 13:08] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Was het druk? !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |