IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metal Underground Fest 6&7 juni Emmeloord Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-06-2003 15:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 12:50 schreef Hoolie99 het volgende:
Was het druk?

Nee.

Het was qua opkomst een enorme slop voor de organisatie denk ik.. Zowel vrijdag als zaterdag was het erg rustig... zaterdag leek het nog druk, er speelden immers een band of 12 (x 5 mensen zit je toch op zo'n 60 mensen die daar rondhangen) maar wat betalende mensen betreft was er bijna niemand... Niet zo vreemd ook, want het grootste deel van de bands was vrij onbekend en de entreeprijs erg hoog, niemand gaat afreizen naar de polder om vervolgens 15 euro te betalen voor Altar en Flesh Made Sin .., of 20 euro voor het weekend.. Naast de bands + aanhang waren er dan ook alleen maar Emmeloorders die daar altijd zijn (en waarvan de helft niet eens betaald omdat ze achter de bar staan ofzo),,, dus er zal wel wat verlies gemaakt zijn..

Altar was trouwens ZOOOOOOO slecht... fuck man.. het geluid in die zaal is al niet optimaal, maar Altar moest nog eens even de boel flink opvoeren qua volume (zwaktebod naar mijn idee) waardoor het helemaal nergens meer naar klonk...

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-06-2003 15:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ach ik heb 15 euro betaald voor flesh made sin.
weer was alleen in de zaal was het VEEL TE WARM.
kwa opkomst stelde het niet veel voor.
zondag ochtend was er gratis drinken dus dat was ook wel lekker
heb goed geslapen in mn tentje als een blok.

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-06-2003 15:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

't is dat ik kruipend naar het festival kon en terug, anders was ik er ook niet voor afgereist. Ik vond Altar echt zooooo slecht. Die sampeltjes hadden ook iet wat te veel weg van mortician. Ook 3 stroboscopen was wat overdreven in zo;n kleine zaal.

Ook dit festival heeft mij weer overtuigt van het dooie gehalte van Emmeloord. Toch blijf ik het wel vet vinden dat dit soort dingen mogelijk zijn. Ik vond het best gezellig.

Ik hoop volgend jaar in de bandcommissie te zitten en wat vettere bands te boeken.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 09-06-2003 2:26 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Het was vrijdag wel gezellig daar Emmeloord Control Human Delete had wat leuke ideeen maar een zeer slecht geluid. Monastry en Katafalk was een bak herrie...
Voor ons was het een geslaagde avond, we hebben 20 demo's verkocht daar in De Klos

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-06-2003 9:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

man die afterparty heerschte, sochtens toen ik wakker werd gratis bier.
alleen was het publiek er wat minder al die mensen die de hele dag buiten stonden, en de andere die alle bandjes keken met hun armen over elkaar. maargoed bij flesh made sin heb ik mijn nekspieren weer kunnen trainen, enne bij altar ben ik mijn tentje ingedoken omdat et te saai was.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-06-2003 9:35 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 9 juni 2003 2:26 schreef Mies het volgende:
Het was vrijdag wel gezellig daar Emmeloord Control Human Delete had wat leuke ideeen maar een zeer slecht geluid. Monastry en Katafalk was een bak herrie...
Voor ons was het een geslaagde avond, we hebben 20 demo's verkocht daar in De Klos
kerel, dat waren gestapo-verkopen! zelfs ik heb er 1 terwijl ik de hele zut al gedownload had! en dan maar denken dat jullie er wel 1 terugkopen, maar nee hoor heb nu wel een triple7 sticker op mijn paal! das wel fijn...

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-06-2003 9:36]

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 10-06-2003 17:10 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 9:35 schreef humanator het volgende:
heb nu wel een triple7 sticker op mijn paal! das wel fijn...

Dat doet zeker wel pijn als je 'm eraf trekt

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-06-2003 18:06 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 juni 2003 9:35 schreef humanator het volgende:
kerel, dat waren gestapo-verkopen! zelfs ik heb er 1 terwijl ik de hele zut al gedownload had! en dan maar denken dat jullie er wel 1 terugkopen, maar nee hoor heb nu wel een triple7 sticker op mijn paal! das wel fijn...
Ach, waar krijg je tegenwoordig nog een demo voor 2 euro? Ik wist trouwens niet dat jullie ook demo's verkochten...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com