|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ach ik heb 15 euro betaald voor flesh made sin. weer was alleen in de zaal was het VEEL TE WARM. kwa opkomst stelde het niet veel voor. zondag ochtend was er gratis drinken dus dat was ook wel lekker heb goed geslapen in mn tentje als een blok. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
't is dat ik kruipend naar het festival kon en terug, anders was ik er ook niet voor afgereist. Ik vond Altar echt zooooo slecht. Die sampeltjes hadden ook iet wat te veel weg van mortician. Ook 3 stroboscopen was wat overdreven in zo;n kleine zaal. Ook dit festival heeft mij weer overtuigt van het dooie gehalte van Emmeloord. Toch blijf ik het wel vet vinden dat dit soort dingen mogelijk zijn. Ik vond het best gezellig. Ik hoop volgend jaar in de bandcommissie te zitten en wat vettere bands te boeken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het was vrijdag wel gezellig daar Emmeloord Control Human Delete had wat leuke ideeen maar een zeer slecht geluid. Monastry en Katafalk was een bak herrie... Voor ons was het een geslaagde avond, we hebben 20 demo's verkocht daar in De Klos |
|
man die afterparty heerschte, sochtens toen ik wakker werd gratis bier. alleen was het publiek er wat minder al die mensen die de hele dag buiten stonden, en de andere die alle bandjes keken met hun armen over elkaar. maargoed bij flesh made sin heb ik mijn nekspieren weer kunnen trainen, enne bij altar ben ik mijn tentje ingedoken omdat et te saai was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:kerel, dat waren gestapo-verkopen! zelfs ik heb er 1 terwijl ik de hele zut al gedownload had! en dan maar denken dat jullie er wel 1 terugkopen, maar nee hoor heb nu wel een triple7 sticker op mijn paal! das wel fijn... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-06-2003 9:36] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dat doet zeker wel pijn als je 'm eraf trekt ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ach, waar krijg je tegenwoordig nog een demo voor 2 euro? Ik wist trouwens niet dat jullie ook demo's verkochten... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |