IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bands die je eerst bagger vond, die toch goed blijken te zijn Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 19:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 19:06 schreef 4 stringed axe het volgende:
Hoezo ? Is HIM geen verwijfde kut muziek dan ?

Ik heb een heeeeeeeeeeel negatieve recentie gelezen over de laatste cd. En die iemand vond die eerste cd's nog wel te pruimen

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-05-2003 19:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

pink floyd. ... je moet maar es als jong ventje beginnen met ummagumma

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 17-05-2003 19:49 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 17 mei 2003 19:33 schreef ghoulliette het volgende:
Ik heb een heeeeeeeeeeel negatieve recentie gelezen over de laatste cd. En die iemand vond die eerste cd's nog wel te pruimen

Misschien houdt die juist van die verwijfde muziek?

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-05-2003 23:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Emperor
Pavarotti

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

MetalTuupLimburg
Posted 18-05-2003 0:19 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Toen ik zo'n foto van JBO met die roze pakjes in de Nuclear Blast catalogus zag staan, dacht ik dat flikkers waren. Maar die teksten van die figuren en de manier waarop ze heel verschillende stijlen (rock, heavy metal, punk, schlager, death metal, enz enz) met elkaar combineren is gewoon geweldig. Zeker die parodieën op Manowar en Metallica, echt lachen

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-05-2003 0:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Slayer (OK, kwas nog een uk die naar Guns n' Roses en Metallica luisterde). Wat snel zeg!

Toen ik voor het eerst een blastbeat hoorde (Vader - Ultimate Incantation) dacht ik jezus dit gaat mij te ver (dacht dat het niet sneller en harder dan Slayer kon ). Nu is een blastbeat net zo gewoon voor mij als een biertje drinken in de kroeg.

Dit "het-kan-niet-extremer-gevoel" had ik weer bij Cryptopsy en Dillinger Escape Plan. Hoewel ik dit niet "normaal" meer vind! Ik wist eerst niet wat ik ermee aan moest maar nu vind ik het onvoorstelbaar heerschen!

What's next?!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-05-2003 9:23 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Guns'n Roses
Iron Maiden
Judas Priest
Black Sabbath
Ozzy Osbourne
Slayer
Korn

Oftewel mijn muziekkeus kan heel vreemd lopen.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2003 9:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 0:19 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Toen ik zo'n foto van JBO met die roze pakjes in de Nuclear Blast catalogus zag staan, dacht ik dat flikkers waren. Maar die teksten van die figuren en de manier waarop ze heel verschillende stijlen (rock, heavy metal, punk, schlager, death metal, enz enz) met elkaar combineren is gewoon geweldig. Zeker die parodieën op Manowar en Metallica, echt lachen

Vooral het nummer "Aarschloggen Spass" vind je vast erg goed of niet dan

Hun versie van Roots heerst trouwens, maar het zijn wel irritante duitsers

bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 18-05-2003 11:25 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

jah dat had ik nou met children of bodom

yo yo wassup nigga bitches in da house

MetalTuupLimburg
Posted 18-05-2003 11:31 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 18 mei 2003 9:59 schreef ghoulliette het volgende:
Vooral het nummer "Aarschloggen Spass" vind je vast erg goed of niet dan

Hun versie van Roots heerst trouwens, maar het zijn wel irritante duitsers

Ik heb nu al hun CD's, maar dat eerste nummer ken ik niet. Op hun laatste CD staat we een nummer dat 'Arschloch und Spass dabei' heet, dat is een parodie op Fire Water Burn van de Bloodhound Gang. Roots is inderdaad wel lachen, maar de beste vind ik:
Ich will Lärm!
1001 Nacht
Ich möchte so gerne Metal hörn
Hose runter, Schwanzvergleich
Ein guter Tag zum sterben (de harde versie)
Bolle
Verteidiger des Blödsinns (Manowar-parodie)
Schlaf Kindlein schlaf (Metallica-parodie)

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-05-2003 11:33]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2003 12:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 11:31 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik heb nu al hun CD's, maar dat eerste nummer ken ik niet. Op hun laatste CD staat we een nummer dat 'Arschloch und Spass dabei' heet, dat is een parodie op Fire Water Burn van de Bloodhound Gang. )

Idd ja die, heb ze vorig jaar gehoord/gezien op Wacken. Maar was er niet dronken genoeg voor denk ik (en dat terwijl ze de afsluiter waren)

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-05-2003 12:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

slayooor

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-05-2003 12:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Iron Maiden
Immortal
Darkthrone
Thyrfing

Heel veel noise releases

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-05-2003 12:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

ook Slayer trouwens, hoorde eerst God Hates Us All en die vond ik S-L-E-C-H-T en toen ik naar Ozzfest was () vond ik Slayer wel gaaf en toen veel van gedownload en bleek het toch een eherschende band te zijn

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 18-05-2003 12:58 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ik vond Korn eerst niet veel soeps, maar die laatste CD heeft verschillende toch wel erg sterke nummers!

En Iron Maiden vond ik heel lang geleden heel vet, daarna compleet ruk, en daarna weer heel vet....

't kan allemaal vreemd lopen in het leven

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-05-2003 12:59 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 18 mei 2003 12:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
ook Slayer trouwens, hoorde eerst God Hates Us All en die vond ik S-L-E-C-H-T en toen ik naar Ozzfest was () vond ik Slayer wel gaaf en toen veel van gedownload en bleek het toch een eherschende band te zijn

ik heb het nummer raining blood 20 keer moeten draaien voordat ik het echt goed vond

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 18-05-2003 13:31 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 19:49 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Misschien houdt die juist van die verwijfde muziek?

whaha

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-05-2003 13:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Iron Maiden

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-05-2003 13:46 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Wie is er nog meer die Iron Maiden pas goed vond nadat hij of zij ze Live gezien heeft. Ik wel in ieder geval:

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Metal
Usericon van Metal
Posted 18-05-2003 14:04 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Bands die ik maar niets vind, vind ik maar niets. Er zijn natuurlijk ook bands die ik maar niets vind maar toch enkele goeie nummers hebben (zoals In flames)....en omgekeerd.
Over het algemeen kan ik niet luisteren naar Black/Death maar zoals ik al zei: er zit hier en daar een goed nr tussen.
Een effectief antwoord heb ik dus niet op deze stelling.

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-05-2003 14:14 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

gorgoroth toen ik "under the sign of hell" voor de eerste luisterde, vroeg ik me toch echt af wat er nou zo leuk aan was dat iemand lekker op een vuilnis bak aant meppen was (snare drum in het eerste nummer), maar nu kan ik het wel waarderen

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-05-2003 14:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 11:25 schreef bas_bin_laden het volgende:
jah dat had ik nou met children of bodom

Ik ook

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-05-2003 17:02 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Mortiis ( o.w.v.het rampzalige concert op Dour '99)Nu draai ik hem praktisch elke dag

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2003 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gisteren The Embodiment, eerste nummer vond ik matig maar het werd steeds beter totdat ik het geweldig vond

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-05-2003 17:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb Myrkskog een tijdlang gezien als slechts een Zyklon kloon....

Immolation vond ik eerst helemaal niks, maar na de 013 is dat verandert.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com