|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
jazz vond ik ook nooit wat, tot twee jaar terug. |
|
Industrial is mij vaak wat te electronisch, maar toen ik aan Feindflug gewend was begon ik die band steeds beter te vinden. |
|
Cannibal Corpse vond ik eerst de grootste teringherrie, terwijl het nu 1 van mijn favoriete bands is |
|
Jazz vind ik echt iets wat ik nog helemaal moet leren begrijpen zeg maar, er zijn zeker oude jazzmuzikanten die ik zeer goed vind, * maar ik heb nog niet het gevoel dat ik die muzikanten en hun manier van spelen begrijp zeg maar... na ja misschien moeilijk uit te leggen. *Charlie Parker, Louis Armstrong, Thelonious Monk, Miles Davis... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Pantera |
|
Gewoon door blijven luisteren, het heeft bij mij ook een tijdje geduurd voor ik dat jazz gebeuren begreep (want het draait nu een keer om improvisatie dus kan het alle kanten op gaan), maar nu is het een van mijn favoriete muzieksoorten. Het helpt overigens als je een instrument bespeeld en probeerd jazz-standards (=veel gespeelde jazz deuntjes) te leren. Ook heel goed voor je muzikale ontwikkeling. Luistertips: Miles Davis, Charles Mingus, John Coltrane voor A Love Supreme (want dat is namelijk echt heftige shit), Joe Pass, Lester Young. @Phriar [Dit bericht is gewijzigd door innerlogicmarty op 22-05-2003 11:40] |
|
Ik vond eerst bijv. Opeth, niet tof, nu is het mijn favo... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ambient, De bands Temnozor, Burzum etc. Klassiek. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 15-06-2003 19:34] |
|
quote: Zit er ook op te wachten wanneer ik hem eindelijk goed ga vinden. mvg wk10 |
|
Ronny Size mvg wk10 |
|
quote: ja joh. Toen ik begon met metal begon ik dus met pantera, nog steeds heerst het "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: yeah! in het begin vond ik het een beetje afgezaagd en eentonig (!) maar later bleek mijn eerste intrepetatie fout |
|
quote:Dat vind ik ook wel goed op bepaalde momenten. Slayer vond ik vroeger goed en nu bagger. (behalve angel of death) |
|
Graveworm. When Daylight,s Gone vond ik echt zwaar niks Totdat ik ineens As The Angels Reach The Beauty en Scourge Of Malice te horen kreeg This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Kamelot Bruce Banner |
|
ik vond eerst oude fates warning zo slecht, en nu geil ik er gewoon al paar jaar totaal op Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik was ooit stom genoeg om Immortal op mijn 13de als herrie te bestempelen (ohh the stupidity), maar gelukkig heb ik het noorderlicht gezien "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Opeth Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Saviour Machine Ik dacht ik dat het zo'n christelijk kutbandje ala die gospelbands was, maar ik heb even wat nummer geluisrerd en ik moet zeggen dat deze band toch wel erg veel in zich heeft. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Sepultura Toen ik het voor het eerst Arise hoorde dacht ik "O my god, wat een tyfesherrie". Maar toen ik het een jaar later hoorde |
|
cannibal corpse, blood drenched execution ik schrok me te pleuris toendertijd hehe en devourment, molesting the decapitated. gebrand en op cd verdwenen ergens in een bak. na een jaar weer opgeduikeld en tis nu nog één van de 10 (ofzo) deathmetalcd's die ik niet in de tradelist heb gemikt... Je moeder. |
|
Darkthrone |
|
quote: Ander topic |
|
tool vond ik nooit erg interessant, nu vind ik het geweldig! En de eerste keer dat ik grunts hoorde vond ik het klereherrie Love is a curse |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |