|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
sukkel! |
|
I'm a bad motha fuckin' rapping metal dude. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Omdat de meesten vinden dat ze slechte platen maken, denk ik zo . Ik vind het echt super suffe black metal. |
|
Zijn al eerder genoemd, maar toch. Metallica Paradise Lost Sepultura Incubus (die zijn na die eerste 2 cd's echt slecht geworden! Dreadlocks, top 40 hitjes... Brr.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat kan, alleen dit topic gaat over bands die je eerst wel goed vond en zo te lezen heb jij ze nog nooit goed gevonden. Ik weet bijna zeker dat degenen die Marduk op Heaven Shall Burn goed vinden, dat die de laatste CD's best kunnen waarderen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gun's 'n Roses en toen werd ik een grote jongen en heb al mijn cd's aan mijn broer verkocht. |
|
quote: De Marduk gig in de Baroeg ten tijde van 'Heaven Shall Burn' was m'n eerste black metal concert, en ik vond het echt té gek. Dat 'bijna' is in mijn geval een vrij grote bijna dus . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-05-2003 20:48] |
|
Iron Maiden. Ik kende vroeger weinig andere bands en toen vond ik ze geweldig. Nu ik veel meer bands ken luister ik het nooit meer en als ik het hoor dan vind ik er niks aan. |
|
quote:precies heb ik ook... je kent alles al en het wordt saai... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
biohazard dis " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Red Hot Chili Peppers Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Incubus is echt NIET slecht. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Bepaalde cd's van slayer. |
|
quote: Mee eens, daar moet ik bij zeggen dat ze hun 2e cd, Images And Words, nooit evenaard hebben. Vind alles daarna wat ik heb gehoord ook niet veel bijzonders. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
In Flames, op een bepaald moment is het allemaal hetzelfde. De originaliteit en vooral de creativiteit is er vanaf. |
|
quote: Helemaal mee eens!!! (m.u.v. At the heart... Die vond ik iets minder)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
At the heart vind ik juist een van de betere werken van ze. De sfeer die deze CD brengt is geweldig de nummers duren best lang. De teksten zijn ook erg mooi. |
|
Nightwish. Na een paar nummers verveelt 't me. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Tssss Morgil, ga gauw je mond met zeep wassen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:pfff na 10 jaar gaat me iron maiden ook vervelen hoor... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Covenant vanaf het moment dat ze The Kovenant genoemd werden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Euhh morgil, heb je nog een stuk zeep over. Bazzio Attacks!!! |
|
Soulfly(de 1e cd was ok) Metallica Covenant(ook vanaf 'The Kovenant') Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Klopt eerste paar cd's zijn wel te pruimen, daarna is het echt slappehap "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |