|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sepultura Rhapsody Nightwish |
|
Ik nomineer dan toch......Morbidangel........wat een teleurstelling is dat tegenwoordig zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Jan Smit Frans Bauer Marco B. Cryptopsy Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vooruitziende blik.. spelfout weggehaald... |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
rotterdam terror corps |
|
Raar topic, bands die ik eerst goed vond zijn nu niet ineens bagger ofzo. Misschien niet meer geheel mijn ding, maar bagger? Nee... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Precies, ik vind ook nog steeds alles goed wat ik vroeger ook goed vond. Bareuh... |
|
Scheve schoenzolen krijg ik van zulke vergelijkingen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ik ook. |
|
Ik heb de namen al voorbij zien komen: ik begon destijds met Manowar (Battle Hymns), Iron Maiden, Metallica (al in de demo-dagen) en Slayer, en ook wel Queensryche. Ik draai het oude spul van Slayer nog wel eens, en Iron Maiden, maar heb niets meer met die bands. Uit het zwarte genre ben ik de laatste tijd wel klaar met Immortal, en ook Dimmu Borgir en Cradle luister ik niet meer (alleen het oude spul). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Heb ik ook wel. Er zijn wel nog een aantal bands die ik enkel kan waarderen door de herinneringen eraan (het 'sentiment', zoals je wilt), maar dan kan ik er nog van genieten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dimmu Borgir Cradle Of Filth |
|
Iron Maiden, eerder super tof, nu kan ik nog maar een paar nummers uitzitten, het zelfde geldt voor Slayer. Against God and Government |
|
quote: jip zelfde voor Madonna signature |
|
Kan die ook nog maar een paar nummers van Iron Maiden uitzitten? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dub Buk, Temnozor, Nokturnal Mortum. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ze zegt van wel oja: Aborted In Flames maar wat ik goed vond van die bands vind ik nog steeds goed. Ik ken geen muziek waarvan ik vroeger zo iets had van WAAAAAAUW, cool nummer, en nu niet meer. alleen bands die nu stuff maken die mij to-taal niks meer zegt signature |
|
Bands die vroeger fantastisch waren en nu bagger muziek maken: Megadeth Slayer Helloween Iron Maiden Whitesnake The Gathering ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |