|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze russische NSBM band? Ik zag hem al bij Ragnarok onder haar naam staan. Dit is een van de oudste band van de blazebirth hall (waar o.a ook forest (rip),nitberg etc bijzitten) Het is een eenmans project van kaldrad. De eerste albums klinken ongeveer als darkthrone maar dan rauwer en meer duister, op de latere word het meer folk achtig met cleane zang enzo (Heer kaldrad doet ook de zangpartijen op Horizons.. van temnozor) De latere cd's zijn bijna niet te krijgen behalve als je contacten in rusland hebt maar rond de zomer word er bij hakenkreuz productions wat van gereleased. Het album "to kampf" is niet lang geleden gereleased op cd door autistiartili rec http://www.autistiartili.cjb.net/ wat in de sfeer is van oude darkthrone en ook het album "stormheit" is zojuist op cd uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 19-05-2003 13:27] |
|
't lijkt op forest alleen wat slechtere kwaliteit. Forest bestaat al een tijdje niet meer er zijn wel een hoop tapes klaar die nooit echt verspreid zijn en deze gaan op cd gereleased worden. Hieronder wat info: " In 2000 FOREST transforms into VARGLODR. During year 2000 VARGLODR recorded 2 full-length works - "When Only Dust, Ashes and the Fornicated Earth are Left Behind..." and "To the Flame of the New Day". VARGLODR drowns in yet the rawer and even more aggressive mood when compared to the FOREST, since now completely devoid of the clean vocals and with severed melodism. Since early 2001 time the drummer Ransverdi is kicked off and the future of VARGLODR is rather unknown. Yet another newer BlazeBirth Hall project, involving the ex-members from FOREST is called NITBERG was also formed back in 1999 and the first two works called "The Wolf of the Sleipnir of the Hooves Holocaust" and "Donnerwetter, Donnerwyrd" were recorded the same year. The music is characterized with an incredible ISENGARD-like spirit, powerful clean singing, mid to high tempo-attacks and is highly acclaimed within the radical BM circles of Russia. While NITBERG lyrics are bursting with White Pride and a bitter Scaldic irony towards the masses of various rabble around. Nowadays (Winter 2002/2003), both Kaldrad and Ulv Gegner, using the help of TEMNOZOR' and WOODS OF FALLEN members are working within NITBERG project towards the completion of the new album, which is expected to be one half NSBM, one half WP / RAC." |
|
Toch maar even in de gaten houden! bedankt! |
|
Zeker doen |
|
is ook eens behulpzaam |
|
Branikald!!!!!!!!!!!!!!!!! zeer goede band,weet er ook niet zo heel veel meer over dan wat er boven al staat. Heb eindelijk To kampf . lijkt ook wel een beetje op Craft vind ik. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Hehe een vrouw met goede smaak *proost* |
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
msn? |
|
quote: ..... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Of je msn hebt |
|
oftewel of je een date met erik wil |
|
quote:jajajajaja |
|
quote: Ahaa,ja heb msn. K voeg je anders vanavond wel toe,moet nu weg [Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 20-05-2003 12:57] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
.....en dan of je hem wilt toevoegen, of dat hij jou mag toevoegen. |
|
quote: Ja ik snapte het. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Pas maar op of ik pak jou de 13e |
|
quote: Zou het niet wagen. |
|
Spank me |
|
hebben jullie soms het tijltje uit het lultopic nodig? |
|
Nee, zij verdienen elkaar. |
|
Nee, ik wil erik niet. |
|
Je vertrapt m'n gevoelens Gezocht: 1 nihilistische blekkie voor necromantica |
|
persoonlijk vin ik dat er hier een slotje meot komen.. het gaat zo off-topic.... i'm worse than hitler |
|
Vuig, kerel! zaterdag |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |