|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Hakenkreuz productions? Heb iets van deze band vernomen. Ik vind het een totale Darkthrone ripp-off, daarnaast hoor ik ook lichte Absurd invloeden. GODLESS NORTH buy it now. |
|
|
|
Mooi shirtje en voor de verandering een LEUK stukje tekst. |
|
Idd,mooi shirt zeg! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
En slecht 12.50 als je pre-ordered |
|
Joaaaah..Branikald heerscht,voor de mensen die er niks van hebben,en toch erg nieuwschierig zijn,ga naar http://go.to/heidenshart Daar kun je wellicht nog wat bestellen. [Dit bericht is gewijzigd door Astovidatu op 29-07-2003 1:05] Black Metal to revive the Glory of Aryana !!! |
|
jezus wat een gaaf shirt. |
|
quote: Hehe..ziet er wel grappig uit dat je " " net voor "jezus" zet... Black Metal to revive the Glory of Aryana !!! |
|
Ik heb de to Kampf tape. Goafe muziek. |
|
quote: Leuk dat je nog aan "To kampf" kon komen Erwin. Veel plezier op Wacken trouwens De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: ben jij dezelfde mbmarduk als die ik ken???????? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik vind stormheit niet een bijzonder schijfje, is de rest ook zo of heeftdat wel iets pakkends of origineels? |
|
quote: "To kampf" vind ik zelf beter.. Maar je zou em zelf eens moeten luisteren. Fight in the Heathen holy war! |
|
quote:gelukkig zijn die dingen eg luisterbaar voor dat ze op je deurmat liggen |
|
quote: Als je Stormheit niet zo goed vond kun je "To kampf" beter eerst ergens downloaden voor je die besteld. Fight in the Heathen holy war! |
|
quote:waar |
|
quote: DCC++ of Soulseek misschien.. Fight in the Heathen holy war! |
|
quote: offtopic: Ben jij een of andere drummer die wel eens op Gentse bierfeestjes rondhangt? Of heb je niks te zien met de band Kwelhekse zelf? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Nope.. Weet wel wie je bedoelt trouwens.. Fight in the Heathen holy war! |
|
Okay, okay, beetje laat, maar...tering, wat een gaaf shirt! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Een oude topic maar goed. Weet iemand waar er nog branikald dingen te bestellen zijn? |
|
quote:Dat black/darkthrone achtige werk is niet zo moeilijk te vinden; Ik had het destijds bij Soulseller gekocht als ik me niet vergis. Het folky/pagan werk is verdomd moeilijk aan te komen dat heb ik nog nooit in een distro lijst zien staan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
miljaar wat een lawaai... euhm... Forest vind ik zalig, maar dit is vals, het is niet smerig, het is vals!!!! damn signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |