|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die pricekillers kut... Heb dan ook enkel Venom-Black Metal... *edit* Wel grappig dat je ze allemaal hebt overigens... [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 20-05-2003 20:47] changed to 'ouwe' |
|
VETTE muziek!!!! (Behalve dan KAT ) Ikzelf heb alleen Possessed - Seven churches als pricekiller. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-05-2003 20:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 20-05-2003 20:49] changed to 'ouwe' |
|
Oh ik vnid die KAT erg cool, alhoewel die tweede beter is! Tja echt mooi zijn ze niet, maar ik zie het als en stuk metal historie de eerste betaalbare Metal CD's waren het wel, helaas zijn ze niet zo betaalbaar meer! Ik heb sommige nog zelf in de winkel gekocht mar vond ze toen ook vrij lelijk, met name vanwege de hoesjes, maar nu heeft het iets meer een collectors idee trouwens! e sound van de serie is erg goed, de reissue Cd van bijvoorbeld Whiplash op displeased klinkt minder dan de originele uitgave, ik heb z allbei! |
|
ik zou echt nooit zo'n ding will hebben... No meat is sweater |
|
Die van mij krijd je iig zeker niet! HAHAHAHAHA |
|
op die posessed na hoef ik ze ook niet. No meat is sweater |
|
sinds wanneer is die compleet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hee daar zit tof spul tussen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: 'Ik heb vandaag eindelijk mijn collectie kunne completeren, (Circle Jerks VI was de laatste die ik miste, een punk core CD nog wel!)iemand anders die ze spaart, andere series misschien?' schreef Enforcer. changed to 'ouwe' |
|
Sinds vandaag! heb net de laatste binnen uit de US tevens de duurste Cd die ik ooit heb gekocht maar het was de laatste vandaar dat ik wat dieper in de buidel heb getast! MBMarduk, dat kanmaar er zitten veel supervette metalklassiekers tussen (niet allemaal), op een geven moment kwam ik op een punt dat ik gewoon de klassiekers wilde hebben de CD's die de metal gedefinieerd hebben, in deze series zitten er een hoop! maar als jij het niet goed vind, geen probleem, vind ze zelf ook niet allemala even goed, maar de meesten wel! |
|
quote: Ik zie geen MBMarduk in dit topic? |
|
quote: *zwaait* Hey yo! Ik reageer nu pas in dit topic Met wie verwar je me nu? |
|
Excuus Excuus ik bedoelde Ifaustus, ik weet niet waarom ik jou user ID heb gemoemd 1000 maal sorry! Ik ben verbijsterd **kjikt nog even naar de complete reeks waar hij 7 jaar aan gewerkt heeft** |
|
Ziet er goed uit Hans, gefeliciteerd Heb de serie ook bijna compleet, heb de twee Carnivore's al [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 20-05-2003 21:23] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Thanx Aris! |
|
*klote edit-bug * [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 20-05-2003 21:24] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Je weet het he, als je de: Detente razor Exciter Chastain Circle Jerks tegenkomt die zijn echt heel waardevol, allemaal wel maar die lopen tegen over dik over de € 100 |
|
wat is 1 zo`n pricekiller waard?? (ik heb carnivore - retaliations) |
|
bah op die cd rechts onder is met stift geschreven, ik zou korting eisen. was de laatste die van 400 euro?? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik heb de carnivore, venom en possessed exemplaren, die had ik al op elpee, dit was een lekker goedkope toevoeging. jammer dat die boekjes nix voorstellen. maarre, voor je verzameling, enforcer! Oud Vuil. |
|
ja dat ben ik helemaal met je eens toendertijd meed je die dingen omdat het niet zoveel voorstelde maar sommige titels zijn nooit anders op CD verschenen! De detente is heel veel waard heb ik wel eens voor € 400 zien gaan.... De Circle Jerks is ook MEGA rare die ik heb is de enige die ik ooit gezien heb en dat geldt ook voor de chastain! De Exciter heb ik 2 keer gehad en verocht voor $ 80, is dus ook veel waard! De meest voorkomende zjin idd: Whiplash Power and Pain (12-15 EURO) Possessed Seven Churches (20-25 EURO) Venom Black Metal (20 EURO) Venom Welcome to hell (20-25 EURO) Carnivore Retaliation (10-15 EURO) carnivore Carnivore (15-20 EURO) verder is het maar net wat een gek ervoor geeft, kan heel erg oplopen op metalbeurzen zie je soms gekke bedragen over de toonbank gaan! Ik heb de hallows Eve zelf gekocht voor 7,50 gulden, maar iop een beurs zag ik ehm gaan voor 125 gulden De Razor heb ik recent (mazzel) gekocht voor 12 EURO bij millennium records, op ebay gaat ie wel eens voor $ 125 Maar sinds de Razor reissue uit zijn is ie behoorlijk gekelderd maar nogs steeds $ 60- 70 De duurste die ik gekocht heb is de Circle Jerks daar heb ik een deal buiten ebay voor afgesloten met de verkoper heb $ 75 betaald, hij wilde er eigenlijk $ 150 voor hebben, maar omdat ik zo hard zeurde keer ik hem goedkoper. maar geloof em zoveel geef ik niet graag voor een Cd uit HAHAHAHAHA.. de Detnte heb ik van een vriend van die gats (Ed) van millenniun records mogen kopen voor een HEEL geschikt bedrag, daar was ik hem erg dankbaar voor, hij hechtte er niet zo aan en daar er net een reissue uit was van die plaat kon hij daar ook mee leven! |
|
quote: Dat geeft de tern "PRICEKILLERS" wel een heel eigen draai ofnie? |
|
JAJAJAJAJ, het is belachelijk eigenljik, je hebt ook nog de roadrunner slimlines in van die witte dunne klapdoosjes, die zijn ook van onschatbare waarde! Daar ziiten oa Raven, Anvil, Mercyful Fate, Metallica en Slayer bij die zijn van nog vroeger ergenes halverwege de jaren 80! |
|
Ik heb die van Venom eens alletwee weggedaan in een ruil! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |