|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb ze vroeger niet gekocht omdat de cover niet true ende evil genoeg was I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb die whiplash beide 2 op 1 helaas Detente *via roadracer records geloof ik en VioVod - war and pain Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heb je echt dezelfde Detent als op de foto de Pricekiller uitgave! Als dat zo is heb je geluk die is ultra zeldzaam, kun je minimaal 150 EURO voor krijgen en als ik al zei heb er een keer $ 400 voor betaald zien worden. mar ik weet dat er een bootleg van is, die ligt op iedere metal market voor 12 EURO, heb hem zelfs bij de boudisque in Amsterdam zien liggen! maar goed ik zou hem niet verkopen als ik jou was, is veel te leuk om te hebben! |
|
nee ik heb niet de pricekiller uitgave *doe hem ook zeker niet weg te vette cd! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nee zeker niet doen is idd erg vet! Zeker leuk omdat ross robinson de bekende nu metal producer in die band heeft gespeeld de sucker! |
|
zeg enforcer, hoeveel geld zou iemand moeten bieden om je verzameling over te nemen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Te veel, iemand moet me wel een belachekljk bod doen, die dingen vind ik nooit meer, maar ja voor geld is veel te koop! Ik zu het niet verkopen tenzij iemand echt 10.000 EURO biedt ofzo, maar dat zal niemand in zijn hoofd halen! Veel oude CD's moet je niet verkopen, tanzij jeer zo belachelijk veel winst op kan maken, maar als iemand een astronomisch bedrag biedt voor een van je CD's moet er al een lampje gaan branden! Ze worden alleen maar meer waard, en bovendien vind ik ze goed en luister er graag naar! |
|
heh... ik ben zelf ook wel een collector. Alleen niet van die pricekiller cds: Behold mijn My Dying Bride collectie Zenial |
|
quote:*kwijl* Ik kom een aardig eind in de richting als ik dit zo zie maar jij hebt meer... |
|
Mijn Anathema collectie is helaas iets minder uitgebreid: *edit* Die Eternity en Alternative 4 cd's zijn ook japanse importjes maar daar had ik geen OBI's bij. En die "We Are the Bible" EP is op paars vinyl maar dat laat mijn webcam ook niet al te duidelijk zien. Toch maar eens een echte digicam kopen [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 21-05-2003 14:26] Zenial |
|
cool! ik heb ook ongeveer 100 items van AC/DC |
|
Ik vind die Price Killer cd's eerlijk gezegd nogal lelijk. Koop liever het origineel van de cd. Niet iets met zo'n lelijke gekleurde rand eromheen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dit ZIJN de originele persingen! Er kan hooguit een reissue zijn verschenen, maar in die tijd waren LP's nog de norm hence zijn ze zo zeldzaam! Van Venom zijn wel japanse uitgaves van nog eerdere datum daar lagen ze een beetje op ons voor in die tijd, in de jaren 80 zeker de vroege tot halverwege werden bijna allmetal CD's in japan gedrukt ook die hier zjin uitgegeven! Vaak zijn Japanse uitgaven ook superieyr qua mastering (sound) en artwork zeker in die tijd! De originele CD versie van EXODUS "bonded by blood" (uit 1985!!) en HIRAX "not dead yet" (uit 1987) zijn bijvoorbveeld ook allemaal made in japan! en extreem Zeldzaam! |
|
quote: Hehe dan kan je nu van al die cd's de eerste japanse uitgaves gaan sparen... heb je weer een nieuwe hobby Zenial |
|
machtige reeks! van die beruchte pricekilers heb ik er geen enkel (origineel), wel een deel ervan op LP, de rest op CDR. Zelf heb ik geen enkele CD-reeks volledig. Van de MausoleuM 20th anniversary reeks heb er welgeteld 1 tekort, gvd (in totaal 12 CDs, ùmet meestal twee titels en bonusnummers) Verder verzamel ik alle MausoleuM LP-uitgaves (heb nog een stuk te gaan) en de eerste CD re-isseues van de MausoleuM releases, dat zijn er veel meer dan de recente (ik denk aan een Limelight, Snowblind, het ndlse Dark Wizard, Saint's Anger, TSA, etc etc) en alles wat op Black Dragon is uitgekomen (zijn er minder, ik heb al heel leuke dingen zoals beide Steel Vengeance, Sacred Blade, CJSS, ...) Ik ga me ook de Neat Records singles collection origineel halen (heb copietjes), dat zijn twee dubbelcd's en een setje van drie CD's met al die heerlijke (en zeldzame) 7"s van Neat (NWOBHM: Warfare, Tysondog, Mantas, Sledgehammer, Mammoth, Aragorn, Bitches Sin, etc etc etc x 10) erop... de originele vinyltjes wil ik wel verzamelen, maar fuck it, ben geen milionair of zo Reborn Classics / Axe Killer / Old Metal / Sentinel Steel (bootlegs of niet) reeksen staan ook op het lijstje, maareuh, geen milionair dus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: en extreem duur waarschijnlijk. staan op die japanse versies nog bonusnummers? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 21-05-2003 16:44] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee, er staan geen bonus nummers op, maar in goede staat kost ie denk ik 60 EURO! (de Exodus) Van Old metal heb ik er ook een zooi en de SPV midprice series JAJAJA, een leuke hobby! Ik heb vel oude roadrunner CD's die zijn eigenlijk zonder uitzondering erg zeldzaam en waardevol denk aan: TOXIK ATROPHY DEFIANCE (alleen de eerste!) XENTRIX LAAZ ROCKIT etc CD's op het disaster label en SCRATCH recrds kunnen ook dik over de € 100 gaan! denk aan de originele persingen van de eerste twee ANGEL DUST CD's EXUMER, LWS etc. Op LP echter zijn ze niet bijzonder veel waard raar maar waar, bekend is dat van de pricekiller series van de DETENTE er maar 500 gedrukt zijn, van de RAZOR 1000 dat zijn hele kleine oplages! Iets dat ik overigens nog steeds met smart zoek is de "armed and dangerous" LP van RAZOR de is ook mega rare! De reborn classics zijn ook steeds moeilijker te krijgen heb er een paar maar lang niet alle! Ik wilde deze serie graag compleet hebben, maar het moet ergens stoppen. maar als ik iets tegenkom zalik het niet lan liggen! Ik ben erg benieuwd naar de DESTRUCTION COLLECTIE! Wordt nog een leuke thread zo, kom maar op met die collecties! |
|
quote: heb pas nog de Japan CD gescoord van Vicious Rumors Live hang on plug in uit 1992 is hier nooit uitgegeven net als "taste of rebellion" live CD van LAA ROCKIT Ook heb ik de japan CD van Testament "the legacy" gescoord, erg leuk spul! |
|
effe een toelichting bij de foto, 2 cds zijn iets te fel belicht en niet meer te lezen, dat zijn sentence of death/infernal overkill en the antichrist. in bestelling zijn nog, alive devastation bij bol.com krijg ik binnen een maandje(japanse import) en bij de large Best off 2cd en eternal devastation/madbutcher ep 2 op 1 cd want die had ik nog niet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Cool man, veel heb ik ook maar niet alles! Ik moet nog eens wat Pic Lp's scoren van destruction! Coole collectie man! |
|
quote: Gaaf Gelukkig heb ik een aardig deel daar van zelf ook. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-05-2003 16:55] |
|
ik ben nog maar een pic lp ooit tegengekomen, ik zoek nog neo destruction de destruction uit de tijd zonder schmier, verder zoek ik nog headhunter cds maar daar heb ik er al 1 van ik moet er nog 2 en headhunter tshirts zijn veel waard voor mij. ja oude destruction patches zijn zeldzaam dat is ook kut. nouja natuurlijk andere picture discs zoek ik, bootlegs, binnekort een cd van eternal gray aanschaffen waar schmier een nummertje wat op heeft gezongen, ja en de japanse uitgaven is gewoon kut om aan te komen bij destruction. bol.com vraagt er een prijs van 25 euro voor, ik ga die waarschijnlijk van de vakantie bestellen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Heb ze vroeger ook verzameld. Probeer het eigenlijk nog steeds compleet te krijgen... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |