|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel eens gezien. Niet echt boeiend. Jij moet niet zoveel TV kijken, is slecht voor je |
|
En jij bent het voorbeeld van hoe het wel moet? Ik vind de serie verre van saai. Maargoed, over smaak valt niet te twisten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
DUUUUUUDE DIT is echt men all time favorite serie man !! echt gaaf gemaakt veel geweld en leuk om te zien hoe ariers moslims gangsters latino's etc. onder elkaar leven in Emerald city ik heb btw alles gedownd al season 6 wordt knallen !!!!!! Assalam a lei kum my brother |
|
Herinner je nog die episode dat alvarez die cop in zen oog stabte met een scalpel? of is die nog niet op tv geweest? anyway ik heb er ff wat captures van gemaakt hier is het resultaat van zen oog NA het ongeluk : |
|
Alvarez is op TV net weer opgepakt. Hij was ontsnapt. Die nieuwe gast (die ouwe neger) is ook wel interessant. Ik ben benieuwd wat die in te brengen heeft. Ik vind het wel heel jammer dat Adabisy dood is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja vond et ook jammer dat adebisi werd gekilled maargoed het was een prachtig stukje film die moord.. [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 20-05-2003 22:08] |
|
DAMN dat is al een oude serie man....... mar wel een leuke..... |
|
Ja uit 1997 ofzo? |
|
Heb het een of twee jaar geleden veel gezien (nu is de serie weer overnieuw begonnen geloof ik he?). Errug leuk! |
|
Hij is inderdaad een keer opnieuw begonnen. De eerste keer liep het tot die opstand. Maar daar zijn ze nu alweer ver voorbij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ahh dan moet ik toch maar weer eens gaan kijken! |
|
Een jaar geleden of zo was die serie ook op tv, heb het toen gevolgd. Echt heel goed! Vooral toen die grote opstand uitbrak...wow |
|
Ik geloof dat ze toen alleen season 1 + 2 uitgezonden hebben, nu is season 4 bezig hopelijk gaan ze door tot 5 + 6 |
|
Jaaa geweldige serie, jammer dat ik altijd vergeet dat ie op woensdag wordt uitgezonden. Tot de opstand heb ik altijd alles gevolgd |
|
Tsja HBO he, daar komen wel meer gave series vandaan.. (soprano's!, six feet under (minder) ) Heb alleen het eerste seizoen echt gevolgd, daarna is mijn aandacht afgezwakt... Een van de gavere scenes vond ik toch nog die waarbij Beecher met zijn nagels een bewaker om zeep helpt... OFFTOPIC: Op maandag avond is een serie gelanceerd (6 afleveringen) met Rik Mayall, beter bekend als Rik uit The Young Ones en die dude van Bottom. Erg coole comedie.. |
|
Goede serie!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ja, die waarin hij een succesvolle kerel is die zich verveeld en daarom allerlei uitdagingen aangaat ofzo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heej! Een OZ liefhebber!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heb t pas twee keer gezien.. Tijdens t zappen zag ik inderdaad ineens Evan door t beeld huppelen (die gast ziet er ook altijd het zelfde uit hè? LOL) dus ik dacht: wasda??? Wel lekker lomp die serie... /Verder nix boeiends te melden... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Woooohoooo, over een paar minuutjes weer Oz! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
goed dat je t zegt anders was ik t weer vergeten |
|
quote: Ik vergeet het ook bijna iedere keer...! Maar ik zit nu bij pa en die zit een film te kijken dus naja... dan blijf ik maar even lekker verder sPemmen op ZM "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
aleen tis nu neit ofzo :S dom praat programma nu :S Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Het was er wel op hoor. Alleen later dan normaal. Het werd zo als gewoonlijk weer uitgesteld door sport. Maar het was wel een enorm vette aflevering. Het moment waarop Shaid een arier de keel doorsnijd en zegt: "Adabesi lives!" beloofd veel goeds. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vond het een zeer goede serie, alleen het is nu meer een soort van GTST geworden, nieuwe schrijvers misschien? Jammer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |