|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: www.disiplin.net Deze band is dus net getekend op Moonfog en het beloofd nogal wat, er zijn 2 rehearsals te downen, maar er is ook een demo uit... heeft toevallig iemand die demo want ze hebben hem van de site gehaald (mooi klote dus) als iemand die heeft wil ik die graag hebben (downen) dit zijn de 2 rehearsals Deathsong Ultimatum [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 21-05-2003 13:56] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ikzelf vindt het een beetje op Eibon lijken op sommige punten, maar wat ik van de demo heb gehoord (zon 2 minuten) deed me ook sterk aan Shining denken. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Er is ook nog Mutant. Een projekt [?] met Myrkskog en/of Zyklon leden, ik weet het percieze er niet vanaf. Iemand wel? |
|
quote:dacht dat daar theory in practice leden in zaten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik dacht dat iemand de hardcore band "discipline" had misspeld |
|
cd is af! mp3 excerpts Hate Engine The Deathsong [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-11-2003 10:07] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Die moet ik hebben. Vooral deathsong knalt! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
VET! Weer een typisch Moonfog bandje! Satyricon meets Eibon meets Dodheimsgard. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik dacht even dat dit om de band Cadaver Inc. ging. Dat 2e nummer heeft ook wel iets van die band weg. Dat klinkt wel vet, maar het eerste doet me zo op het eerste gehoor iets te saai aan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Klinkt goed. Heeft inderdaad wel wat weg van sommige nummers van de nieuwere Satyricon. Alleen dan nog iets thrashier. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 29-11-2003 17:27] |
|
Die wil ik! Klinkt zekers z.goed! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
duurt nog effe voordat hier te koop is denk ik... heb hem ook nog niet op de download gevonden Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ja! dat klinkt fijn! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Zo.. Ausslavia zit er.. |
|
hhhm, bij het zien van het hoesje moest ik denken aan een hard- of metalcore band, maar de muziek lijkt hier in de verste verte niet op. En de naam!? Disiplin, is dit fonetisch voor Discipline de hardcore variant? Maar goed, het gaat om wat er op het schijfje staat en dat is wel okay. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
zo, gister mijn bestelling binnen gekregen, en het is een heel vette schijf geworden, gave composities krachtige sound en geweldige pruductie die het geheel enorm veel ballen meegeeft. Het artwork (ik ben verliefd op die Bodin/Flux/Union stijl) is van wereldklasse, maar daar zorgt Moonfog altijd wel voor. Gastbijdrages zijn er gedaan door Faust (wat gemurmel en lyrics) en Zamoth die ook wat zinnetjes opleest... Al; met al een goede plaat waar de invloeden van Satyricon, Darkthrone (de latere) en Moonfogsound van afdruipt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb de cd ook gekocht vandaag en ben er niet zo ziek van. Muzikaal erg veel SATYRICON (hoezo Moonfog?) invloeden, maar wat een kutzanger met veel teveel distortion (of een of ander effect) op zijn zang. Goed, maar, bwa... |
|
quote:ken wel meer bands die die invloed delen maargoed, ik vindt dat effect erg agressief overkomen... erg vet [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 21-12-2003 15:53] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
iemand de nieuwe (Anti-life) al gehoord? Ik vind het persoonlijk een stuk beter uit de verf komen! vettere productie, afwisseling tussen Thrash en de zogenoemde Satyricon Black is een stuk beter gedoseerd! bovendien geen distortion meer over de zang! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ho, is ie al uit? |
|
Ik heb een paar dagen geleden een Disiplin videoclip gezien en dat klonk verdomd aardig She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
URL? |
|
op hun site kun je 2 demo's in zijn geheel downloaden, alleen is mij dat nog niet gelukt, de link is dood Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Idd. Zou wel plezant zijn... |
|
Maar even een trap geven. Ik heb sinds kort beide albums, erg vet. Zo ongeveer het geluid en sfeer die Rebel Extravaganza ook heeft en laat dat nou een van mijn favoriete platen zijn. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |