|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Warpaint?? ik dacht dat het corpsepaint heette?? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ja, dacht ook dat ut corpsepaint heette. |
|
Hail lord Abbath. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 31-08-2002 22:10] |
|
beste alleskunner is die gast van burzum http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 31-08-2002 22:05] |
|
Dan Swano!!! gozer grunt, zingt, componeert, drumt, speelt gitaar & produceert (Unisound/Hellspawn) en het klinkt nog ook! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
of Fenriz van Darkthrone Die doet ok van alles ... |
|
quote:En ook hoe je wasknijpers moet maken I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
|
|
- Peter Tätgrenn (Hypocrisy) - Arjen Lucassen (Ayreon, Vengeance) |
|
shagrath[dimmu borgir] ;gitaar drums vocals keyboards |
|
quote: kijk hier sluit ik me geheel bij aan. peter tätgrenn blijf geniaal vind ik zelf. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Intressant topik. Ik ga voor Fenriz en Abbath. |
|
Ik dacht aan Peter Steele -Heeft veel vrouwen om zich heen -Speeld in een band die dermate veel Cd's verkocht heeft zodat ie niet meer hoeft te werken -Staat nog eens met z'n leuter & lekkere wijven op de cover van een erotisch getint blad -Weet hoe die auto's moet jatten (deed ie vroeger met z'n maatje van Biohazard) -Weet famillie relatie's te onderhouden, want hij woont nog bij z'n moeder hehehe enzo. |
|
Ik ga toch vor arjen luccassen |
|
quote: Abbath Doom Occulta speelt niet alleen gitaar in Immortal, hij heeft vanaf de EP tot en met Blizzard Beasts bass gespeelt, en op Pure Holocaust en Battles In The North ook de drums gedaan (dus niet alleen op 'Northland Rules Supreme' (enigste release) van Det Hedenske Folk). Verder heeft hij ook de keyboards gespeeld op At The Heart Of Winter... Inderdaad beste 'alles kunner' = stom woord! |
|
ik ga voor mezelf drums gitaar bas produceren alleen niet zingen Je moeder. |
|
quote: corpsepaint zijn die vegen om je ogen, warpaint is wat Immortal heeft enzo.... |
|
Ihsahn van Emperor: Gitaar Vocalen Bass Keyboards Producen + sublieme songwriter RESPECT! DIEP RESPECT! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
-Shagrath -Abbath Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Snorre Ruch... lijkt me duidelijk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik zou ook zeker Fenriz boven Varg verkiezen. |
|
quote: Wil niet weten hoe walgelijk dat allemaal wel niet klinkt dan! |
|
Jon Schaffer, hij zingt speelt gitaar en hij kan ook bass spelen volgens mij. |
|
Zo ongeveer elke gitarist kan ook bas spelen... natuurlijk wel even wennen.... Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |