|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ihsahn! |
|
nikkelen nelis. en serieus: leonardo da vinci (Inhsan???hahahahaha) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-09-2002 22:39] |
|
quote:Heersch!! Michelangelo dan toch zeker ook, en heel wat meer van die lui. De gebroeders Huygens! F.W. Nietzsche (pianomuziek!!). Seriously, vandaag de dag vind ik het allemaal een beetje mager wat de alleskunners betreft (Ihsahn?? A pompous, pretentious git ). Misschien iemand als David Tibet van Current 93 en een hele hoop meer? |
|
Kelly Simonz, Gitaar, bas, zang, drums, toetsen en productie... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
jimi hendrix Oud Vuil. |
|
quote: tsk! ja hoor toevallig wel, klinkt nog lang niet slecht ook. |
|
marcel coenen - drumt - zingt - bast - produceert - programmeert - speelt wel leuk gitaar |
|
quote: Precies! Vroeger had je mensen die met hun linkerhand de Mona lisa schilderde en met hun rechterhand constructies ontwierpen die late nog bleken te vliegen ook. Dat zijn pas talentvolle mensen. 152 riffs achter elkaar plakken noem ik geen alleskunner. |
|
Ik nomineer (behalve degenen die al genoemd zijn): * Martin Schirenc, die bijna in zijn eentje de cd's van Hollenthon componeert en inspeelt. Bijv.: With the vilest of worms to dwell * Vratyas Vakyas, die in z'n eentje Falkenbach vormt/vormde. Bijv.: ...Magni blandinn ok megintiri... * Jack D. Ripper die in z'n eentje Morgul vormt. Bijv.: Sketch of supposed murderer Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quorthon van Bathory. Oud Vuil. |
|
Trent Reznor To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Lucassen en Swano kunnen er inderdaad wat van! Niet vergeten : Steve Wilson van Porcupine Tree. Het is nu dan wel een echte band, maar vroeger een eenmansproject, van muziek tot productie. Heeft bovendien Blackwaterpark van Opeth geproduceerd (dacht ik zo) om maar een bekend wapenfeit te noemen. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |