|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan me de bout hachelen! |
|
Hahaha,ik had de foto's al eerder gezien. Daar gaat je reputatie hehehe De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Had ie beter wat dickpaint gebruikt! Dan ging dat niet zo opvallen... Je kan me de bout hachelen! |
|
LOL |
|
Die jeans-stretchbroekskes zijn den dag van vandaag ook niet meer wat ze geweest zijn. (ps: heb verkeerd gepost, past beter in Onzin, me dunkt) Je kan me de bout hachelen! |
|
bwahahahha one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Muziek met ballen |
|
Heeft hij deze misselijke aktie met opzet gedaan??? Hier zit ik dus niet op te wachten als ik Taake wil zien en horen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Oryan was in ieder geval behoorlijk tjokkefoll voor het optreden.Ze waren headliner in de John Dee club die avond en het was echt een geweldig optreden,ondanks de redelijk tjokkefolle toestand van enkele bandleden. En de middag erna met z'n allen weer tjokkefoll worden in Elm Street.Heb me goed geamuseerd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Viess.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
Tja ik zie liever foto's van die vrouwelijke gitarist Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wat de fakk ! haha geweldig.. |
|
jah, als je als "normale" man zijnde zo op de eerste rij staat .... als het natuurlijk een mooi meisje was geweest ... drummen om vooraan te staan occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Tja, deze link had ik dus een tijdje terug ook al eh, ergens gepost, weet niet eens meer waar. Ik heb niets tegen dronken worden, noch tegen belachelijk doen, maar ik vind dit soort carnavalsvertoningen toch behoorlijk jammer. Niet dat ik Taake goed vind overigens... |
|
taake is best goed, vooral hun eerste cd... maar wat ik nu zie, daar zakt m'n broek van af... (that makes two of us I guess ) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
omFg |
|
quote: Hehe, jij bent nu full-time fan van ze geworden? |
|
HEUY!!!! Ballen van Staal |
|
HA-HA !!!! HEERSCHT |
|
slotje? |
|
|
|
wow, de nieuw icon van ZM heerscht |
|
Toch lullig.... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
geweldig, ik moet een beetje aan dat plaatje van profanatica denken. alleen is dit onbewust gedaan, mag ik hopen. wat een blackmetalpikkie, zeg. Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |