|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha nee, dit is bewust gedaan. |
|
hahahahahahahaha, KOOP EENS EEN NIEUWE BROEK! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nieuwe marketing truc? Als ze dat vet vinden moeten ze het vooral doen graag van tevoren aankondigen graag |
|
Pfff,Het was waarschijnlijk per ongeluk. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Gives a whole new meaning to "cock rock". |
|
Ik weet vrijwel zeker dat het geen ongeluk was Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ach het draait om de muziek. |
|
quote: Bah, wat een clown. |
|
Ach ja,de muziek is geweldig en dit optreden van Taake was het beste Taake optreden tot nu toe dus niks te klagen eigenlijk. Zeker het bekijken waard op de noorse nrk site,dat Taake optreden.Megagaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lullig |
|
Haha ik had die fotos ook op demuur gepleurt, echt lachewekkend idd. Ikzelf denk niet dat het de bedoeling was, tenzij hij erggggg ver heen was |
|
Natuurlijk is dit de bedoeling, je krijgt niet zo maar een gat in je broek tussen je benen... |
|
En tegenwoordig dragen de meeste heterosexuele mannen ondergoed, en ook daar komen niet snel gaten in tenzij de beste heer een erectie van een ongelofelijke afmeting kreeg en hij zich dwars door de kledingstukken heen wurmde. |
|
Oryan was al goed dronken vooe het optreden hehe. En zoals eerder gezegd,ikgeloof niet dat het per ongeluk zo ging Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik had de Profanatica topic omhooggehaald i.v.m. deze foto. Ik kwam 'm ergen op internet tegen op een site dat niets met metal te maken had dus ik wist bij fuk niet wie dat waren. |
|
Ik denk zelfs dat Oryan een beetje beinvloed is door Horna waar ze de kleine tour mee hebben gedaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het wordt toch geen hype he? |
|
quote:Is niet te hopen nee haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ROFLOL! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: quote: |
|
spec... uhm... R. sees all Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Een mens kan zich verschrijven...vertypen hehehe. Het was dus een ECHT ongeluk. Het kwam dus door een 'karate' trap die hij wel vaker op het podium doet. Maar hij heeft wel vaker 'rare' dingen gedaan zodat het best als 'expres' over zou kunnen komen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-10-2006 19:52] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lul je je mooi uit... No meat is sweater |
|
Goed h Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |